بازدید معاون وزیر صمت از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک کشکوئیه

معاون وزیر صمت گفت: احداث کارخانه کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه از مصادیق تحقق شعار سال است و مردم از برکات آن بهره‌مند خواهند شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: احداث کارخانه کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه از مصادیق تحقق شعار سال است و مردم کشور و شهر کشکوئیه از برکات آن در سال‌های آینده بهره‌مند خواهند شد.

فرشاد مقیمی در ادامه سفر خود به استان کرمان امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) از کارخانه در حال ساخت کاشی و سرامیک در ناحیه صنعتی کشکوئیه دیدن کرد.

معاون وزیر صمت در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به تجربه، به این موضوع رسیده‌ایم که اولین افرادی که در شهرک‌ها در بحث سرمایه‌گذاری حاضر می‌شوند سرنوشت شهرک را تعیین می‌کنند و واحد‌هایی که از نظر نوع و حجم تولید، واحد‌های بزرگی به‌شمار می‌روند که این واحد هم از همین دسته است، نقش پررنگ‌تری دارند.

وی بیان کرد: میزان سرمایه‌گذاری احداث این کارخانه کاشی و سرامیک، پنج همت است که در فاز اول حدود دو همت را باید سرمایه‌گذاری کند تا بتواند محصولات خود را به بازار عرضه کند.

مقیمی با بیان اینکه امیدوارم این کارخانه در فاز اول برای ۲۰۰ نفر اشتغالزایی کند، افزود: فارغ از اینکه وجود این کارخانه به اشتغالزایی منطقه و بخش می‌تواند کمک کند، مردم کشکوئیه نیز باید از سرمایه‌گذاران حمایت کنند. این پروژه توفیق‌های زیادی را در فعالیت‌های اقتصادی شهر کشکوئیه ایجاد می‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.