نظارت مجلس بر موضوع فساد در فوتبال

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره فساد در فوتبال گفت: دستگاه‌های مختلف نظارتی ورود کردند و ما هم به عنوان دستگاه نظارتی مسائل را بررسی می‌کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در برنامه فوتبال برتر گفت:  فوتبال با توجه به مسائل مختلفی که در آن هست حواشی هم دارد گاهی این حواشی نگران کننده است و نمی‌توان به راحتی از کنارش گذاشت. ما به عنوان یک وظیفه که باید عدالت داشته باشیم در این حوزه، فدراسیون‌ها و تیم‌ها بابت قرارداد‌ها و پول‌هایی که رد و بدل می‌شود. این مسائل گاهی تبدیل به پرونده شده و موجب نگرانی می‌شود. ما هیچ موقع سعی نکردیم خیلی این فضا را ایجاد کنیم مگر اینکه موارد خاصی بوده که ما به مردم بخشی از مسائل را منتقل کنیم. متاسفانه امروز می‌بینیم که اتفاقاتی رخ می‌دهد که دستگاه‌های مختلف نظارتی ورود کردند و ما هم به عنوان دستگاه نظارتی مسائل را بررسی می‌کنیم.

او ادامه داد: بخشی از اتفاقاتی که در گذشته در فوتبال رخ داده ممکن است منجر به رای قطعی در دادگاه نشده، اما پرونده هنوز مفتوح است و امیدوارم فضای فوتبال ما از این مسائل آزاردهنده پاک شود. فوتبال ورزش پرطرفداری است که مردم نسبت به آن حساسیت دارند و انتظار دارند به دور از حاشیه فضای با نشاطی را به وجود بیاورد.

پژمان فر بیان کرد: طبیعتا برخورد با متخلف از ما صورت نمی‌گیرد و ما آن را به دستگاه‌های قضایی می‌سپاریم و آنها باید اقدامات مقتضی را داشته باشند، اما سعی داریم با کمک دوستانی که فعال هستند چه کمیسیون فرهنگی چه دوستانی که در فضای ورزش در مجلس کمک می‌کنند بتوانیم کاری کنیم فوتبال حواشی اش اینقدر ذهن مردم را مشغول نکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جناب ( مجلس ) چرا در مورد تخلفات هزاران میلیاردی فدراسیون در مورد کی‌روش و ویلموتس و.... سالهاست چشم پوشی کردیدددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
مجلس خودش باید پاک و مبرا از تخلفات باشد، آیا چنین هست؟
آخرین اخبار