پرداخت ۴۰ میلیارد ریال برای هزینه درمان زوج های نابارور لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد ریال بابت اسناد هزینه های درمان بستری و سرپایی زوج های نابارور این استان پرداخت شده است.

محسن اسدبیگی در آئین اختتامیه رویداد ملی جوانی جمعیت با اشاره به حمایت از زوج های نابارور اظهار داشت: جهت حمایت از زوجین نابارور با ۲ مرکز جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا قرارداد منعقد شده و تا به حال نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال بابت اسناد بستری و سرپایی به این زوجین پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات بیشتر حمایت های خوبی از زوجین نابارور در سطح استان داشته و بتوانیم در راستای افزایش جوانی جمعیت قدم مثبتی برداریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان یادآور شد: تاکنون تعداد یک هزار و ۳۸۱ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

اسدبیگی بیان کرد: خدمات مورد تعهد IVF،ICSI،IUI،FET که برای هر کدام بسته خدمتی شامل ویزیت، دارو، تصویربرداری و خود مراحل پروسیجر تعریف شده و در آخرین تغییرات جوانی جمعیت، محدودیت تعداد IVF، IUI،ICSI و FET برداشته شده و فاقد سقف است.

وی افزود: بسته خدمات غربالگری جنین (آزمایش و سونوگرافی NT) و بسته آزمایشات تشخیصی و ژنتیکی سقط جنین به خدمات درمان ناباروی اضافه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان اضافه کرد: همچنین در مراکز طرف قرارداد استان مثل جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا فرانشیز پرداختی بیمار ۳۰ درصد تعرفه خصوصی و پرداختی سازمان ۷۰ درصد تعرفه خصوصی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.