۲۹۰ نفر از رفسنجان و انار در سالگرد امام به تهران اعزام می‌شوند

فرماندار رفسنجان از اعزام ۲۹۰ نفر از شهرستان‌های رفسنجان و انار به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال معمار کبیر که در محل دفتر امام جمعه شهرستان رفسنجان برگزار شد، گفت: یوم‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بهترین فرصت برای انتقال آرمان‌های امام راحل است و همه وظیفه داریم در تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه امام و آشنایی نسل جوان با وصایای آن حضرت برنامه‌های متنوعی را در سالگرد عروج ملکوتی آن پیر مراد انجام دهیم. 

وی از تمام ادارات و دستگاه‌ها خواست، نهایت همکاری را در برگزاری مراسم سالگرد و اعزام زائران داشته باشند.

حجت‌الاسلام عسکری تصریح کرد: برگزاری مراسم محدود به اعزام کاروان‌های زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام نیست و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در شهرستان رفسنجان انجام می‌شود. 

حسین رضایی فرماندار رفسنجان نیز اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام راحل، تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و آشنا کردن نسل جوان و نوجوان با اندیشه‌های امام راحل از جمله اهداف اعزام کاروان زائران حرم مطهر امام راحل است. 

وی از اعزام ۲۹۰ نفر از شهرستان‌های رفسنجان و انار به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری آیین‌های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) فراهم خواهد شد. 

محمد پساوند فرمانده سپاه رفسنجان هم با بیان اینکه امسال افرادی که تا کنون توفیق حضور در مرقد مطهر امام راحل را نداشته‌اند اعزام خواهند شد، گفت: بیش از ۷ دستگاه اتوبوس (۵ دستگاه از رفسنجان و ۲ دستگاه از شهرستان انار) برای اعزام زائران نیاز است. 

وی تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم که زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با اندیشه و منظومه فکری حضرت امام (ره) در سطح جامعه فراهم کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار