دانشگاه یزد، میزبان یازدهمین کنگره ملی گیاهان دارویی

دبیر اجرایی کنگره گیاهان دارویی گفت: کنگره ملی گیاهان دارویی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ خردادماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 سیدابراهیم سیفتی دبیر اجرایی کنگره گیاهان دارویی گفت: یازدهمین کنگره ملی گیاهان دارویی توسط شبکه ملی پژوهش و فناوری گیاهان دارویی و با همکاری دانشگاه یزد و سایر سازمان‌ها و مؤسسات مرتبط روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۹ و ۱۰ خردادماه به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: محور‌های این کنگره دو روزه شامل حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و اقتصاد، علوم پایه، داروسازی، پزشکی و دامپزشکی است.

سیفتی با بیان اینکه یازدهمین کنگره ملی گیاهان دارویی صبح روز چهارشنبه با حضور دکتر پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از متخصصان و دانشجویان این حوزه در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه یزد افتتاح خواهد شد گفت: از برنامه‌های جنبی کنگره مذکور برپایی نمایشگاه مربوط به حوزه گیاهان دارویی است.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنگره به آدرس https://www.ncmp ۲۰۲۴.ir/ مراجعه کنند یادآور شد: مراسم اختتامیه نیز عصر روز پنجشنبه با معرفی برترین‌های این دوره در دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.