پلتفرم تحلیل شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، گزارش شش‌ماهه اینستاگرام ایران تا پایان شهریور ۱۴۰۴ را منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - پلتفرم تحلیل شبکه‌های اجتماعی و اینفلوئنسر مارکتینگ، گزارش شش‌ماهه اینستاگرام ایران تا پایان شهریور ۱۴۰۴ را منتشر کرده است.

این گزارش تحلیلی، بر اساس داده‌های شش ماهه از فعالیت بیش از ۳۵۰۰ اینفلوئنسر در اینستاگرام کشور تا شهریور ۱۴۰۴، به بررسی الگوهای محتوایی، رفتار مخاطبان، و روندهای تبلیغاتی می‌پردازد. یافته‌های کلیدی نشان‌دهنده یک بازار پویا هستند که در آن محتوای خودمانی و طنز، نانو-اینفلوئنسرها، و لذت‌های سریع مرکز توجه قرار دارند.

حاکمیت محتوای «واقعی و خودمانی» بر بازدید و تعامل

نتایج تحلیل‌ها به‌وضوح نشان می‌دهد که کلید تسخیر توجه و تعامل کاربران ایرانی، صداقت روایی و ماهیت خودمانی محتواست، نه صرفاً تولید محتوای پرزرق‌وبرق.

محتوای پربازدید: طنز و لایف استایل با «برش‌های واقعی» 

پربازدیدترین محتواها در اینستاگرام ایران حول محور طنز و لایف استایل با تمرکز بر برش‌های واقعی از زندگی شکل گرفته‌اند. این محتواها به دلیل ماهیت آشنا و قابل همذات‌پنداری، دارای قابلیت اشتراک‌گذاری بالا هستند و با فرهنگ سرگرمی ایرانی همخوانی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۴
و در نهایت اینستاگرام این جبهه فرهنگی غربی و شیطانی، بنیان خانواده رو هدف قرار داد، بچه های مارو نسبت به تحصیل و یادگیری علم بی تفاوت کرد، کودکان و نوجوانان مارو عصبی کرد و روابط غیر اخلاقی رو موجه نشون داد و ... همچنان مسئولین خواب آلود ما، میگن بودجه بدید آموزش پرورش بهبود پیدا کنه و بچه ها افت تحصیلی نداشته باشن