اصفهان/

رتبه دوم استان اصفهان از نظر امنیت اجتماعی در کشور

استان اصفهان از نظر امنیت اجتماعی در مدت فرماندهی سردار کرمی در رتبه دوم بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان فرمانده سابق نیروی انتظامی استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید انتظامی اظهار داشت :برابر نظر سنجی های صورت گرفته استان اصفهان از نظرامنیت اجتماعی در رتبه دوم و سوم قرار داشته است و با توجه به این که سپاهیان دژهای مستحکم در یک جامعه هستند تأمین نیروی انسانی زبده وظیفه ی اصلی نیروی انتظامی است چرا که این چنین کنترل و نبض جامعه در دست خواهد بود.

سردار کرمی ادامه داد: برای کارآمدتر شدن اهداف نیروی انتظامی و ارتقاءجایگاه پلیس اقداماتی نظیر واگذاری مأموریت ها بنا بر توان نیرو ها،استفاده از دیدگاه کارمندان و کارکنان ،همکاری با دستگاه های اداری استان مکان یابی نیاز های مردم در دستور کار پلیس بوده است.

رئیس پلیس پیشین استان اصفهان ایجاد نشاط و شادابی در محیط کار را از عوامل مؤثر در ارتقاءسطح کیفی عملکرد کارکنان دانست و گفت:توسعه تفکر بسیجی ،انقلابی ،تقویت روحیه ورزش ،تجلیل از همسران و فرزندان کارکنان ،تقویت سبد معیشتی نیروهای ناجا و برگزاری جشنواره های فرهنگی و ورزشی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در این حوزه است.

سردار کرمی که در مدت دو سال فرمانده انتظامی استان اصفهان بوده است اقدامات کاری خود را در حوزه دانش محور مطلوب ارزیابی کرد و تصریح کرد:راه اندازی دانشگاه های علمی کاربردی با499نفر از کارکنان نیروی انتظامی ،ترجمه 6و تألیف 9 جلد کتاب در حوزه دانش محور توانسته جایگاه خوبی را در کشور از آن اصفهان کند.

وی ادامه داد: مقابله با قمه زنی ،طرح امنیت محله محور،راه اندازی گشت ویژه پارک و پلیس گردشگری ،اجرای طرح آرامش ،فعال کردن 6 ایستگاه عفاف و حجاب ،افزایش نظارت تصویری ،طرح جامع پیشگیری ،تجهیز گشت های انتظامی به موقعیت یاب جهانی GPS و..از جمله اهدافی بوده که در حوزه امنیت محقق شده است .

فرمانده سابق انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد:در سال 90 جرائم خشن52درصد کاهش داشته و همچنین جرائم کارکنان نیروی انتظامی نیز در سال91 حدود8/37 درصد کمتر شده است .

گفتنی است در این مراسم از خدمات سردار کرمی فرمانده سابق انتظامی استان تقدیر و سردار آقاخانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان معرفی شد./س

برچسب ها: اصفهان ، مراسم ، تودیع ، ومعارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.