ادامه سرکوبگري هاي نيروهاي آل خليفه

مقامات و نيروهاي رژيم آل خليفه در بحرين همچنان به اقدامات خود عليه منازل شهروندان و سرکوب تظاهرات مسالمت آميز در اين کشور ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلويزيوني المنار ؛ سرکوب ها در بحرين در حالي ادامه دارد که تظاهرکنندگان خواستار حق تعيين سرنوشت و آزادي زندانيان انديشه در بحرين هستند.

گزارشگر اين شبکه با اشاره به اين که رژيم بحرين به از بين بردن امنيت مردم عادت کرده است و از اين  طريق مي کوشد آنها را از درخواست حق تعيين سرنوشت و استفاده از آزادي هاي خود باز دارد افزود: نيروهاي رژيم آل خليفه شبانه حرمت منازل را زير پا مي گذارند و منازل را با گازهاي اشک آور و سمي هدف قرار مي دهند. بر همين اساس نيروهاي رژيم برخي منازل را در سلماباد، العکر و ستره الخارجه هدف دادند. در همين حال در پي برگزاري تظاهرات در منطقه المعامير منازل اين منطقه نيز هدف حملات عناصر رژيم قرار گرفت.

در ادامه گزارش آمده است: نيروهاي رژيم بحرين همچنين تظاهرات اهالي برخي مناطق از جمله بربار و نبي صالح را با گازهاي سمي و اشک آور و گلوله هاي ساچمه اي هدف قرار دادند.

نيروهاي سپر جزيره نيز در انجام اين گونه اقدامات از نيروهاي رژيم آل خليفه پشتيباني مي کند.
در بخش ديگري از گزارش با اشاره به برپايي تظاهرات مسالمت آميز در منامه، نويدرات و ديگر مناطق بحرين آمده است: تظاهرکنندگان خواستار اجراي اصلاحات و آزادي زندانيان انديشه از زندان هاي رژيم شدند.

برچسب ها: بحرین ، سرکوبگر ، آل خلیفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار