مردم فرانسه رکورددار مصرف داروهای ضداسترس شدند

هم اکنون 68 درصد مردم فرانسه امیدی به آینده ندارند و فرانسوا اولاند در از دست دادن محبوبیت طی یکصد روز ریاستش از دیگر روسای جمهور فرانسه پیشی گرفته است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، بحران اقتصادی و مشکلات خانوادگی خطر خودکشی در کشوری که روزی سرزمین آرزوهای بسیاری از مردم جهان سوم بود را افزایش داده است. سالانه در فرانسه 10 هزار و 500 نفر بر اثر خودکشی جان خود را از دست می دهند و تا 220 هزار مورد اقدام برای خودکشی گزارش می شود.

بر اساس همین آمارهاست که میزان خودکشی در فرانسه بیش از سایر کشورهای اروپایی است و مسئولان اجتماعی مبارزه با خودکشی این هفته با نخست وزیر فرانسه دیدار و درباره خطرات خودکشی شغلی گفتگو خواهند کرد.

تبعات بحران های اقتصادی و اجتماعی در فرانسه آنقدر زیاد بوده که اکنون این کشور بالاترین رقم مصرف داروهای ضد استرس در جهان را در اختیار دارد. موضوعی که باعث شده شرکت های زیادی در این کشور به تولید یا واردات داروهایی در این زمینه بپردازند و سود خوبی به جیب بزنند. پیش از این آمریکایی ها با مصرف 60 درصدی داروهای ضد استرس بزرگترین مصرف کننده چنین داروهایی در جهان بودند.

بر اساس آخرین آمارها نرخ بیکاری به میزان بی سابقه ای افزایش یافته است و اقتصاد نیز اصلا رشد ندارد. هم اکنون 68 درصد مردم فرانسه امیدی به آینده ندارند و فرانسوا اولاند در از دست دادن محبوبیت طی یکصد روز ریاستش از دیگر روسای جمهور فرانسه پیشی گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار