بایکوت خیریه بزرگ مسلمانان آمریکا در رسانه های غربی +عکس

خدمات این گروه از مسلمانان آمریکایی به حوزه غذا و افراد گرسنه ختم نمی شود و این گروه با تشکیل یک کلینیک خیریه به مداوای بیماران فقیر آمریکایی می پردازند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، دین اسلام در دوران پس از 11 سپتامبر 2001 میلادی آماج بدترین توهین ها و محدودیتهای اجتماعی در جامعه آمریکا قرار گرفت، با این وجود مسلمان به خاطر تعالیم روح بخش دین اسلام همچنان به حفظ سنتها و آداب دینی از جمله دستگیری از فقرا و بینوایان ادامه می دهند.

به همین خاطر، گروهی از مسلمانان ساکن شهر ممفیس در ایالت تنسی آمریکا با وجود تبلیغات گسترده ضد اسلامی در این ایالت اقدام به دایر کردن مرکز درمانی و خیریه برای کمک به تمامی محرومان جامعه آمریکایی کرده اند.

این گروه خیریه مسلمانان در سالهای اخیر مشغول کمک به آمریکایی های نیازمند بوده اند. نکته جالب در این موضوع آن است که سال گذشته و در زمانی که عده ای از گروههای افراطی در اعتراض به ساخت یک مرکز اسلامی در این شهر تظاهرات می کردند این گروه از مسلمانان در حال جمع آوری غذا برای کمک به افراد گرسنه آمریکایی بود.



از سوی دیگر طی ماههای گذشته و در حالی که عده ای از سیاستمداران آمریکا در حال معرکه گیری برای جمع آوری رای بوده و از جنگ بر علیه اسلام صحبت می کردند این گروه از مسلمانان در حال جمع آوری کمک های مالی برای تشکیل یک بانک غذایی جهت حمایت از گرسنگان این منطقه بودند.

این گروه اسلامی به تازگی بانک غذایی خود را فعال کرده و به شبکه بانکهای غذایی خیریه در سرتاسر آمریکا وصل شده اند. البته خدمات این گروه از مسلمانان آمریکایی به حوزه غذا و افراد گرسنه ختم نمی شود و این گروه با تشکیل یک کلینیک خیریه به مداوای بیماران فقیر آمریکایی می پردازند.

این مرکز که به طور کامل با کمک های مردمی مسلمانان اداره می شود در سالهای اخیر تعداد زیادی از بیماران فقیر در این منطقه را بدون توجه به دین آنها معالجه کرده است هرچند رسانه های امریکایی ترجیح می دهند حرفی از آن به میان نیاورند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار