دلسوزي هاي حوزه هنري مبني بر حضور فيلم هاي فاخر بر روي پرده سينما قابل تقدير اما مخالف با قانون اساسي و اساسنامه موجود است.

محسن علي اكبري كارگردان و تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: اصلي ترين كار حوزه هنري در واقع فرهنگسازي و قانوني عمل كردن به اجراي اساسنامه است و اين حوزه به عنوان يك سازمان وابسته به نظام كه زير نظر سازمان تبليغات اسلامي به عنوان يك مجموعه‌ي اسلام گرا و مبلغ قانون اساسي عمل مي‌كند بايد قانون مدارانه عمل كند.
وي ادامه داد: حوزه هنري براي راهيابي به ‌آثار فاخر كه همان خواسته نظام است به شكل قابل تقديري عمل مي‌كند ولي اين دلسوزي نبايد فراتر از قانون ذكر شده باشد و طبق قانون نيز دخالت در حوزه‌ي فيلم ها كار پسنديده اي نيست.
اين كارگردان اظهار داشت: براساس تفاهم نامه اي كه بين حوزه هنري و وزارت ارشاد و مابين رئيس حوزه و وزير ارشاد منعقد شده است در صورت مسئله دار بودن فيلم ها، حوزه موضوع را بايد به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارجاع داده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز بعد از تجزيه و تحليل مكلف به اجراي دستورات آن است، ولي ورود مستقيم به اين عرصه از سوي حوزه‌ي هنري اشكال دارد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار