حاشيه برنامه سينمايي "هفت"؛

كي مرام:هر چه از خدا خواستم حتي با صداي آرام به من داد

كي مرام در برنامه "هفت" از موفقيت خود در اخذ جايزه بهترين بازيگر مرد در دوازدهمين جشنواره بين المللي فيلم مقاومت با ابراز خوشالي اذعان داشت كه هر چه از خدا خواسته حتي با صداي آ‌رام به او عطا شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ويژه برنامه سينمايي "هفت" كه در هفته دفاع مقدس و به مناسبت دوازدهمين جشنواره فيلم مقاومت در كرمان از روز سه شنبه به مدت چهار شب به بررسي مسائل سينماي دفاع مقدس مي‌پردازد، بامداد روز شنبه 8 مهر با اجراي محمود گبرلو به روي آنتن رفت.
در بخش برنامه دوم ميلاد كي مرام بازيگر كه در دوازدهمين جشنواره فيلم مقاومت تنديس بهترين بازيگر مرد را به خاطر بازي در فيلم "ملكه" از آن خود كرد مهمان اين بخش از "هفت" بود.
ميلاد كي مرام بازيگر در خصوص احساس خود از كسب تنديس جشنواره گفت: خوشحالم كه در روز موسي بن الرضا(ع) جايزه گرفتم من فيلم "ملكه" را بسيار دوست داشتم و يك سال دو ماه پاي اين فيلم ايستادم.
وي افزود: از اينكه هيئت دامداران بدون در نظر گرفتن سن و تجربه ام من را به عنوان بهترين بازيگر مرد انتخاب كردند، بسيار خوشحال هستم.
كي مرام ادامه داد: قرار بود اين نقش را مصطفي زماني بازي كند كه او گفت اين نقش مال من نيست و كس ديگري بايد اين نقش را ايفا كند.
وي عنوان كرد: زماني قرارداد اين نقش را بستم سه روز بعد به آبادان رفتم تا به حال و هواي جنگ را تداعي كنم من سياوش كه در حال حاضر يك جانباز است روبرو شدم و سعي كردم آن نقش را زندگي كنم چرا كه نمونه‌ي واقعي آن جلوي چشمانم بود.
كي مرام خاطرنشان كرد: از عاشقانه هاي زندگيم پدر و مادرم تشكر مي‌كنم كه همه چيز را از آنها دارم و همچنين از خدا كه هر چه خواستم حتي با صداي آرام به من عطا كرد./ي2

برچسب ها: کی مرام ، برنامه ، هفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار