رییس سازمان لیگ بزرگسالان تنیس وری میز:

زمانبندی بازیهای دور رفت مشخص شد

رییس سازمان لیگ تنیس روی میز گفت: قرعه کشی رقابتهای سوپر لیگ بزرگسالان با حضور 8 تیم برگزارشد و برنامه زمانبندی مسابقات مشخص گردید.

داریوش ضرغامپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: هفته اول رقابتها25 آبان برگزار می شود و تیم های بانک دی پتروشیمی بندر امام ماهشهر در تهران، نفت سپاهان و پتروشیمی نوری استان بوشهر در تهران، علیصدر همدان و دانشگاه آزاد در همدان و ذوب آهن اصفهان و تاید واتر بندر عباس در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وی افزود: هفته دوم دور رفت هفتم آذر ماه با بازی پتروشیمی بندر امام ماهشهر و پتروشیمی نوری استان بوشهر در ماهشهر، دانشگاه آزاد وبانک دی در تهران تاید واتر بندر عباس ونفت سپاهان در بندرعباس وعلیصدر همدان وذوب آهن در همدان پیگیری می شود.

ضرغامپور برنامه هفته سوم را 16آذر اعلام کرد و گفت: در بازیهای این هفته پتروشیمی بندر امام ماهشهر ودانشگاه آزاد در ماهشهر، پتروشیمی نوری تاید وواتر در عسلویه، بانک دی و ذوب آهن در تهران ونفت سپاهان وعلیصدر همدان به میزبانی تهران با یکدیگر روبرو می شوند.

رییس سازمان لیگ افزود: هفته چهارم در 30آذر و با رویارویی تاید وواتر وپتروشیمی بندر امام در بندر عباس، ذوب آهن اصفهان ودانشگاه آزاد در اصفهان، پتروشیمی نوری و علیصدر همدان در عسلویه ونفت سپاهان وبانک دی در تهران پیگیری می شود.

ضرغامپور برنامه هفته پنجم را در تاریخ 12دی ماه اعلام کرد وگفت: در بازیهای این هفته  پتروشیمی بندر امام وذوب آهن در ماهشهر، علیصدر در همدان و ذوب آهن در بندر عباس، دانشکاه آزاد ونفت سپاهان در تهران و بانک دی وپتروشیمی نوری در تهران روبروی هم قرار می گیرند.

وی افزود: هفته ششم 17دی برگزار می شود و علیصدر همدان وپتروشیمی بندرامام در همدان، نفت سپاهان وذوب آهن درتهران، تاید واتر وبانک دی در بندرعباس وپتروشیمی نوری ودانشگاه آزاد در عسلویه بازی خواهند داشت.

وی هفته آخر دور رفت را نیز 21دی ماه اعلام کرد: در بازهای این هفته پتروشیمی بندرامام ونفت سپاهان در ماهشهر بانک دی وعلیصدر همدان در تهران ذوب آهن وپتروشیمی نوری در اصفهان و دانشگاه آزاد وتاید واتر در تهران به مصاف هم می روند.

ضرغامپور بیان کرد: البته این برنامه در صورتی است که مشکلی در برگزاری به وجود نیاید./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار