از سوي پژوهشکده سرطان سینه؛

ارائه خدمات تلفنی و حضوری به مبتلایان سرطان سینه

عمده ترین اهداف پژوهشکده سرطان سینه بیماری سینه است و همچنین ارائه دهنده خدمات تلفنی و حضوری به مبتلایان مي باشد.

مریم انصاری، عضو هیات علمی پژوهشکده سرطان سینه در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  با اشاره به این مطلب که مرکز خدمات سینه از سال 76 به منظور ارائه فعالیت های تحقیقاتی و درمانی در زمینه بیماری های سینه تاسیس شده است.

وی گفت: ارائه کلیه خدمات تشخیصي و درمانی در رابطه با بیماری های سینه به صورت متمرکز در یک محل، ارائه خدمات علمی مطابق استانداردهای روز دنیا با کمک یک کار تیمی ارائه خدمات حمایتی و مشاوره ای به بیماران مبتلا به سرطان سینه تلفنی و حضوری فراهم آوردن بستر تحقیقاتی مناسب در زمینه بیماری های سینه از عمده ترین اهداف و فعالیت های این پژوهشکده شمار می آید.

انصاری مراکز تخصصی کلینیک بیماری های سینه این پژوهشکده را به شرح زیر عنوان کرد: آزمایشگاه تشخیص طبی، پاتولوژی و بالینی کلینیک های جراحی، کلینیک های رادیولوژی کلینیک زنان ، کلینیک انکولوژی، کلینیک لنف ادم، کلینیک روان پزشکی و مشاوره، کلینیک پیگیری بیماران مبتلا به سرطان سینه، کلینیک ژنتیک، اتاق عمل و مراقبت های بعد از عمل و مشاوره تلفنی است از بخش های مختلف این مرکز به شمار می آید که همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 الی 20 در دو شیفت صبح و بعد از ظهر با تعیین وقت قبلی پذیرایی بیماران است./ح
برچسب ها: سرطان ، مشاوره ، پژوهشکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار