شروع لیگ برتر بسکتبال با سه بازی؛

بازیهای تهران به هفته بعد موکول شد/کنار رفتن حفاری قطعی شد

فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال در حالی از روز یازدهم آبان شروع می شود که کنار رفتن حفاری از لیگ قطعی شده و دو بازی تهران به روز دوشنبه 15 آبان موکول شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ آماده نبودن زمین سالن بسکتبال آزادی باعث شد که هفته اول بازیهای سوپرلیگ در دو قسمت برگزار شود. در بخش اول تیمهای فولاد ماهان اصفهان و همیاری زنجان در اصفهان ، تیمهای عملیات غیر صنعتی و البدر بندر کنگ به همراه تیمهای پتروشیمی بندرامام و شهرداری گرگان هر دو در ماهشهر به مصاف هم می روند اما دو بازی روز پنجشنبه استان تهران به روز دوشنبه 15 آبان موکول می شود.

حسن نوربخش رئیس سازمان لیگ توضیح می دهد: ما تنها یک زمین داریم که 24 ساعته در حال کار است. در حین مسابقات هم سلامتی بازیکنان برایمان بیش از همه چیز اهمیت دارد. با توجه به سر بودن زمین سالن آزادی خواهش کردیم که زمین را لاک بزنند. هر چند به زحمت سالن برای روز پنجشنبه آماده می شد اما بوی مواد استفاده شده بازیکنان را اذیت می کرد، به همین دلیل بازیهای تهران را به روز دیگری موکول کردیم.

وی همچنین خبر عدم حضور تیم حفاری اهواز در لیگ امسال را تایید کرد. با این شرایط تیمهای مهرام _استقلال قشم و تیمهای دانشگاه آزاد_سیمین سپاهان تهران روز 15 آبان اولین بازی خود در لیگ را انجام می دهند.

گفتنی است از زمان ورود تیم سیمین سپاهان به لیگ تنها سه روز گذشته و بازیکنان این تیم هنوز هم کارت بازی دریافت نکرده اند. امیر امینی و ایمان زندی به عنوان بازیکنان ملی و اونتاریو لت به عنوان سهمیه خارجی به تیم تازه وارد تهرانی ملحق شدند./آق
برچسب ها: لیگ برتر ، بسکتبال ، حفاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار