کنعاني‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سياست‌هاي سختگيرانه‌ رامني پيرامون مهاجرت، او را یک گام دیگر از اوباما عقب انداخت

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مهاجران اسپانيايي و آمريکاي لاتين به سياست‌هاي سختگيرانه‌ رامني پيرامون مهاجرت معترض‌ بوده بنابراين این گروه نیز به کاندیدای دموکرات تمایل بیشتری خواهند داشت.

حسين کنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات آتی در آمريکا گفت: شرايط انتخاباتي ايالات متحده آمريکا به گونه‌اي بوده که هر يک از کاندیداها با وجود موقعيت خاص خود تاثير متفاوتي در روند انتخابات گذاشته و  تجربه نشان داده  نامزدي که در ايالت اوهايا بيشترين آرا الکترال کالج را بدست بياورد پیروز انتخابات است.

وي ادامه داد: باتوجه به مذاکره‌ سوم ميان اوباما و رامني، این دوکاندیدا ضمن به چالش کشيدن سياست‌هاي خارجي آمريکا هر دو طرف به شدت از رژيم اشغالگر صهيونيستی و مواضع جنایتکارانه‌اش حمایت کردند.

کنعاني‌‌مقدم درباره نقش سياه‌پوستان و زنان در انتخابات آمريکا گفت: 20 درصد از سياه‌پوستان در انتخابات گذشته ميان باراک اوباما و جان مک‌کين به اوباما راي داده بودند و قطعا در انتخابات آتی نیز شاهد حضور سیاه‌پوستان در حمایت از اوباما خواهیم بود.

اين کارشناس سیاست خارجی تصريح کرد: مهاجران اسپانيايي و آمريکاي لاتين به سياست‌هاي سختگيرانه‌ رامني درباره مهاجرت معترض‌اند بنابراين این گروه نیز به کاندیدای دموکرات تمایل بیشتری خواهند داشت.

وي در پايان یادآور شد : با توجه به نظر سنجي‌هاي اخير در آمريکا دغدغه‌هاي اصلي مردم این کشور مسائل اقتصادي، امينت ملي،‌ سياست‌هاي انرژي، ‌بيمه اجتماعي و مسکن بوده بنابراین دولت آينده مسائل و مشکلات بسیاری پیش‌رو خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: اوباما ، رامنی ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار