شمارش معکوس برای انتخابات آمريکا

نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه در واپسین ساعتهای مانده به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، با سفرهای ممتد، هر آنچه در آستین دارند را رو می‌کنند تا بتوانند جمع بیش تری را به نفع خود به پای صندوق‌های رای بکشانند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از يورونيوز، از امشب، شمارش معکوس برای انتخاب رئیس جمهوری آتی آمریکا آغاز می‌شود و ششم نوامبر برابر با ۱۶ آبان ماه، آمریکاییان یکی از این دو نامزد را راهی کاخ سفید خواهند کرد.

میت رامنی رقیب جمهوریخواه اوباما بیکار ننشسته و در ایالت آیووا همسان اوباما به سیاستهای وی تاخت و گفت: به یاد بیاورید که وی می‌خواست اشتغالزایی کند و این اولویت او بود. اما بجای این، با تمرکز بر اصلاح نظام بیمۀ درمانی، اشتغالزایی را نابود کرد. او گفت کسری بودجه فدرال را به نصف خواهد رساند اما آن را دو برابر کرد. گفت بیکاری ۴. ۵ درصد خواهد بود اما همین جمعه با خبر شدیم که این میزان ۹. ۷ درصد است و این یعنی ۹ میلیون شغل کمتر از آنچه وعده داد.

باراک اوباما هم در ایالت نیوهمپشایر کلمه "تغییر" را از شعارهای انتخاباتی رقیبش میت رامنی بیرون کشید و آن را دستمایه قرار داد.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار