مترو شهر جديد پرند نيمه اول سال 92 بهره‌برداري مي‌رسد

وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه عمليات روسازي مترو شهر جديد پرند كه از حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) آغاز و به فرودگاه امام خميني (ره) ختم مي شود از مرحله روسازي گذشته است ، گفت: تا پايان نيمه اول سال 92 مترو به شهر جديد پرند مي رسد.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني راه و شهرسازي،علي نيكزاد در حاشيه بازديد روز جمعه 26 آّبان،‌از شهر جديد پرند با اشاره به اينكه كل مسير مترو از حرم مطهر حضرت امام خميني (ره) تا فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) كه در مسير خود از شهر جديد پرند نيز عبور مي كند ،‌ رفع معارض شده است، اظهار داشت: در اكثر نقاط اين مسير 52 كيلومتري كار روسازي پروژه انجام شده و در مرحله ريل گذاري قرار دارد.

وي با تأكيد بر اينكه افراد فعال در پروژه مترو شهر جديد پرند با همه توان براي به اتمام رسيدن آن تلاش مي كنند اظهار اميدواري كرد: پايان نيمه اول سال 92 مترو از شهر جديد پرند وفرودگاه بين المللي امام خميني (ره) عبور كند.

وزير راه و شهرسازي در ادامه به عوارضي آزاده راه تهران – ساوه اشاره كرد و افزود: چنانچه وجود اين عوارض مشكلاتي را براي تردد ساكنان شهر جديد پرند ايجاد كند،‌ ساختمان آن براي رفاه آنها جابجا مي شود.

وي با بيان اينكه قيمت مسكن مهر تا اين لحظه افزايشي نداشته است. خاطر نشان كرد: چنانچه قيمت برخي مصالح و اقلام مورد نياز كاهش نيابد ، نرخ جديد با انجام كار كارشناسي و در تعامل با انبوه سازان تعيين مي شود اما در هر حال تغيير قيمت ها شامل واحدهاي مسكوني كه قسط چهارم خود را از بانك دريافت كرده اند نمي شود. /عب
 
برچسب ها: مترو ، پرند ، حرم مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار