نماينده کمپيين حمايت از حقوق ايرانيان خارج از کشور

وضعيتي که عطاردي با آن روبروست همه استادان دانشگاه شريف را تهديد مي‌کند

نماينده کمپين حمايت از حقوق ايرانيان خارج از کشور به تلاش کمپين براي آزادي عطاردي اشاره کرد و گفت: وضعيتي که عطاردي با آن روبروست را همه استادان دانشگاه شريف را تهديد مي‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پيرزاده نماينده کمپين حمايت از حقوق ايرانيان در خارج از کشور با اشاره به تلاش‌هاي اين کمپين براي حمايت از حقوق ايرانيان مقيم خارج کشور به خصوص مجتبي عطاردي دانشمند فرهيخته ايراني، اظهارداشت: اين کمپين در راستاي ديپلماسي عمومي و فارغ از جهت‌گيري هاي سياسي به حمايت از حقوق ايرانيان خارج از کشور مي‌پردازد.

وي با اشاره به شخصيت برجسته وبين‌المللي دکتر عطاردي، گفت: عطاردي نمونه بارز يک استاد ملي است و من به عنوان نماينده اين کمپين از شما مي‌خواهم با حمايت از اين کمپين براي حمايت از هموطنانمان تلاش کنيم.

پيرزاده با اشاره به مشکلات سياسي ايران ناشي از اعمال تحريم‌ها خاطرنشان کرد: وضعيتي که دکتر عطاردي با آن روبرو است، سرنوشتي است که همه اساتيد ايراني و به خصوص اساتيد دانشگاه شريف را در خارج از کشور تهديد مي‌کند و اين امري است که در صورت عدم مقابله با آن قابل تکرار است.

نماينده کمپين حمايت از حقوق ايرانيان خارج از کشور در خاتمه به تلاش اين کمپين براي ايجاد امنيت اساتيد و حمايت از حقوق ايران در خارج از کشور، گفت: اميدواريم ديوار بي‌اعتمادي در جهان شکسته شده و همه بتوانند در فضاي مساوات و برابري با يکديگر تعامل داشته باشند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمپین ، عطاردی ، شریف ، دکتر ، پیرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار