آصفري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

غربي‌ها براي نفوذ در سوريه به دنبال سوء استفاده از راهكارهاي قانوني هستند

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: آمريكا و غرب بر اين امر واقفند كه اقبال عمومي مردم سوريه با بشار اسد است و در همين راستا به دنبال تغيير انتخابات به انتصابات بوده و مي‌خواهند گزينه از پيش تعيين شده خود را به نتيجه برسانند. هدف از اين که بشار اسد در انتخابات 2014 شرکت نکند نيز همين است .

محمدحسن آصفري نماينده اراک و کميجان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته اخير در رابطه با سوريه گفت: آمريکا و غرب به دنبال اين هستند که طرح از پيش تعيين شده‌اي را در سوريه عملياتي کرده و دولت قانوني بشار اسد را از صحنه خارج كنند تا سوريه به سه منطقه تقسيم شود.

وي افزود: آمريکا و غرب نزديک به 10 ماه است فشارهاي خود را افزايش داده‌اند ولي با توجه به مقاومت مردم و ارتش سوريه به نتيجه‌اي نرسيده اند،مي‌خواهند دولت دست نشانده خود را در سوريه مستقر کرده و با اين رويکرد به دنبال سوء استفاده از راهکار قانوني هستند .

آصفري تصريح کرد: آنها بر اين امر واقفند كه اقبال عمومي مردم سوريه با بشار اسد است و در همين راستا به دنبال تغيير انتخابات به انتصابات بوده و مي‌خواهند گزينه از پيش تعيين شده خود را به نتيجه برسانند.

دبير کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس خاطرنشان كرد: اگر قرار است انتخابات برگزار شود بايد تمامي گروه‌ها و احزاب آزادانه در انتخابات حضور پيداكرده و نبايد دولت‌هايي مثل آمريکا و غرب بر امور داخلي سوريه دخالت کنند، اين کار گرفتن حق قانوني يک ملت است و مردم سوريه بايد سرنوشت خود را مشخص کنند .

انتهاي پيام/
برچسب ها: سوریه ، امریکا ، ملت ، دولت ، قانون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار