حاجي‌دليگاني به باشگاه خبرنگاران خبر داد

بررسي سوال از رئيس جمهور و اصلاح قانون انتخابات در ديدار فراكسيون اصولگرايان با لاريجاني

عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با اشاره به نشست اين فراکسيون با رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: سوال از رئيس‌جمهور، اصلاح قانون انتخابات رياست جمهوري و نحوه مديريت لاريجاني بر مجلس از جمله محورهاي اين نشست فراكسيون با رئيس قوه مقننه خواهد بود.

حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در "مجلس" شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه ديدار "فراکسيون اصولگرايان" با علي لاريجاني احتمالا هفته آينده برگزار خواهد شد، گفت: زمان دقيق اين ديدار تا کنون مشخص نشده اما اين موضوع در نشست صبح فردا(يكشنبه) هيئت رئيسه فراکسيون اصوگرايان بررسي خواهد شد.

وي در ادامه افزود: فراکسيون زماني به دنبال اين ديدار بود که طرح "سوال از رئيس‌جمهور" در مجلس مطرح بود اما در حال حاضر اين زمان سپري شده و مسائل جديدي نيز به وجود آمده بنابراين در اين نشست مسائل روز و گذشته هم علاوه بر سوال از رئيس جمهور مطرح و بررسي خواهد شد.

عضو هيئت رئيسه فراکسيون اصولگرايان در ادامه به محورهاي اين نشست اشاره کرد و اظهار داشت: سوال از رئيس‌جمهور، طرح اصلاح قانون انتخابات و نحوه مديريت لاريجاني بر مجلس شوراي اسلامي از جمله محورهاي اين نشست خواهد بود.

نماينده مردم شاهين‌شهر، ميميه و برخوار در ادامه تصريح کرد: در اين نشست همچنين مسائل مورد نظر طرفين نيز مطرح و بررسي خواهد شد.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار