بدرلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد

احتمال تغييراتي در كابينه احمدي‌نژاد با هدف از رسميت انداختن آن

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان در تشريح جزئيات جلسه جمعيت آبادگران جوان گفت: اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، شاخص‌ها و معيارهاي کانديداهاي رياست جمهوري، بركناري ناگهاني وزير بهداشت و تغييرات در كابينه احمدي‌ن‍ژاد از موضوعات جلسه شب گذشته بود.

بيت الله بدرلو در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران جزئيات جلسه شوراي مرکزي جمعيت كه شب گذشته با حضور حسن بيادي دبيركل جمعيت آبادگران جوان برگزار شد را تشريح کرد.

بدرلو گفت: "اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها" از موضوعات مطرح شده در جلسه شوراي مركزي بود؛ اعضا بر اين نکته تاکيد کردند دولت براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها ضرورتا نيازمند مصوبه مجلس است و بدون مصوبه نمي‌تواند اين طرح را اجرا کند.

وي افزود: پيگيري مصرانه دولت براي اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها منطقي نيست و درصورت اجراي آن ما شاهد تورم بسيار شديد و به عبارتي نابودي اقتصاد کشور خواهيم بود.

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان با بيان اينکه بررسي "شاخص‌ها و معيارهاي کانديداهاي رياست جمهوري" از ديگر مباحث مطرح در جلسه شب گذشته بود، گفت: در اين جلسه اعضا به اين نتيجه رسيدند که صرف فعاليت‌هاي سياسي و اجرايي حتي در حد وزارت نمي‌تواند به معناي "رجل سياسي" بودن کانديداها باشد؛ بنابراين مطرح شدن افرادي چون نيکزاد و... به عنوان کانديداي احتمالي بيشتر شبيه طنز سياسي است.

بدرلو با اشاره به برکناري ناگهاني وزير بهداشت عنوان کرد: عملا هر آمدني با رفتني همراه خواهد بود اما نبايد اين رفتن‌ها همراه با ريختن حرمت و آبروي افراد باشد.

وي در اينباره افزود: دولت در ابتداي كار با اصرار از خانم "وحيددستجردي" حمايت کرد اما علي‌رغم همه توانايي‌ها و شايستگي‌هاي وي با بي‌حرمتي اين وزير را برکنار کرد؛ اعضا در اين جلسه اعلام کردند از دولتي که ادعاي پايبندي به اخلاق، انسانيت و محبت دارد انتظار مي‌رفت حداقل‌هاي اخلاقي را در اين مورد رعايت کند.

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان همچنين گفت: اعضا در جلسه شب گذشته تاکيد کردند دولت در شش ماه باقي مانده از عمر خود بايد با آرامش کارها و وظايفش را انجام دهد و اوضاع را به کام مردم تلخ نکند.

بدرلو در پايان گفت: در اين جلسه عنوان شد" به نظر مي‌رسد دولت مي‌خواهد با ايجاد تغييراتي در کابينه آن را از رسميت بندازد تا نياز به راي اعتماد دوباره از مجلس شوراي اسلامي داشته باشد که در اين صورت به نظام ضربه خواهد خورد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار