افزايش خودسرانه قيمت مصالح ساختماني توسط دلالان

رئيس اتحاديه مشاوران املاک گفت: واسطه ها به محض خروج مصالح ساختماني توليد شده در کارخانه ها 15 درصد قيمت اين محصولات را خود سرانه افزايش مي دهند.

مصطفي قلي خسروي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بيان اين اينکه بسياري از شرکت هاي سرمايه گذاري ممکن با استفاده از تمهيدات و اعتماد مردم اقدام بر ساخت واحد هاي مسکوني مي کنند گفت: اين شرکت با استفاده از نام هاي دولتي و قيمت هاي واحد هاي مسکوني خود را بيشتر از نرخ هاي واقعي بازار به فروش مي رسانند.

وي ادامه داد: شرکت هاي ساختماني تاکنون آنطور که بايد ساماندهي شده و نيازمند حمايت جدي وزير راه و شهرسازي از نظارت و ساماندهي اين شرکت ها و شرکت هاي سرمايه گذاري هستند رئيس اتحاديه مشاوران املاک در ادامه تصريح کرد: نظارت و ساماندهي شرکت هاي ساختماني موجب واقعي شدن قيمت واحد ملي ساخته شده توسط آنها مي شود و زمينه بروز هر گونه تخلف را از بين مي برد.

خسروي با اشره به اينکه نبايد قيمت اين واحد ها با قيمت ساير واحد هاي مسکوني تفاوت داشته با شد گفت: ميزان امتيازات و تسهيلات هماهنگ با ساير واحدها است بنابراين افزايش قيمت واحدهاي شرکت ها هيچ معنايي ندارد.

وي تصريح کرد: با اشاره به اينکه مصالح ساختماني در حال حاضر با افزايش روبه رو شده است افزود: قيمت مصالح ساختماني از پس از خروج از کارخانه با افزايش 15 درصدي رو به رو مي شود که علت آن دلال بازي سودجويان است.

خسروي در ادامه خطر نشان کرد: افزايش قيمت مصاح ساختماني بر کاهش ميزان ساخت و ساز تأثير بسياري دارد.

وي در ادامه يادآور شد: بيش از 80 درصد از مصالح ساختماني در داخل کشور توليد مي شود./عب
برچسب ها: افزایش ، مصالح ، محصولات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار