برخي شهرهاي آمريکا شاهد تظاهرات طرفداران حمل سلاح عليه تشديد قوانين حمل سلاح بود.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه بي بي سي ؛ اين تظاهرات در حالي برگزار مي شود که از زمان حادثه اخير در مدرسه اي در شهر نيوتاون که به کشته شدن بيست کودک منجر شد جنجال هاي زيادي در آمريکا درباره مسئله حمل سلاح وجود دارد. 

شمار زيادي از شهروندان از شهرهاي مختلف به تگزاس آمده اند تا در تظاهراتي در حمايت از حمل سلاح شرکت کنند. بيشتر اهالي اين ايالت که بخش اعظم جمعيت آن را جمهوريخواهان تشکيل مي دهند بر حق حمل سلاح تاکيد مي کنند و بارها در تجمعات مختلف بر اين حق تاکيد کرده اند. 

يکي از طرفداران حمل سلاح مي گويد: خطاب به همه جناح چپ و ليبرال هاي احمق در واشنگتن مي گويم دست از سر سلاح هاي ما برداريد. ما کسي را اذيت نمي کنيم. به سراغ جنايتکاران برويد نه کساني که به قانون پايبند هستند. يکي ديگر از طرفداران حمل سلاح مي گويد: هيچ کس نبايد سلاح را از ما بگيرد. سلاح مال ماست و کسي نبايد در اين باره براي ما تصميم بگيرد. ما تا زمان مرگ اين سلاح را در اختيار خواهيم داشت. 

در ادامه گزارش آمده است: تظاهرات ديگري نيز به همين منظور در يکي از مناطق نيويورک و در فاصله يکصد و بيست مايلي مدرسه اي که بيست کودک و شش معلم در آن کشته شدند برگزار شد. اين حادثه باعث شد باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا رويکردي براي تشديد قوانين حمل سلاح اتخاذ کند. تظاهرکنندگان تشديد قوانين حمل سلاح را به زيان خود مي دانند و معتقدند اين محدوديت ها امنيت آنها را به خطر مي اندازد. يکي از طرفداران حمل سلاح مي گويد: قوانيني که بر افراد پايبند به قانون اعمال شده مانع از ارتکاب جنايات نشده است. اکنون مي خواهند سلاح مرا بگيرند تا کشته شوم. 
برچسب ها: تظاهرات ، امریکا ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار