اخبار هندبال:

رویارویی صدرنشین با ستاره در هفته چهاردهم لیگ برتر/ ساینا میهمان قزوینیها

هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر آقایان از روز 12 بهمن در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود و سپاهان صدرنشین به مصاف ستاره فروغ می‌رود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ادامه رقابتهای لیگ برتر این هفته تیم‌های حاضر در این مسابقات از هفته چهاردهم به مصاف حریفان خود می روند و در این بین فولاد مبارکه سپاهان که هم‌اکنون در صدر جدول قرار دارد و به مصاف ستاره فروغ کویر می‌رود.

در ادامه گزارش آمده است در این روز علاوه بر دیدار نماینده اصفهان و کرمان کاسپین قزوین میهمان سبزوار است و روز جمعه 13 بهمن نیز صنعت مس کرمان به مصاف ثامن مشهد می‌رود و هپکو از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.

براساس این گزارش هم اکنون تیم‌های فولاد‌مبارکه سپاهان و ثامن مشهد هر دو با 26 امتیاز که با تفاضل گل بالای نماینده اصفهان این تیم در صدر جدول قرار دارد و نماینده خراسان دوم و ثامن سبزوار با 24 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد این گزارش ‌می‌افزاید.

 مسابقات سوپر لیگ بانوان نیز این هفته روز جمعه 13 بهمن از هفته نهم پیگیری می‌شود و هر 4 دیدار در یک روز انجام خواهد شد.

در ادامه گزارش عنوان می‌شود در هفته نهم تیم شهید شکوهی کردستان میهمانی ذوب آهن اصفهان است هیئت هندبال فارس به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود- ایران تایل میزبان سبزوار است و بیمه رازی تهران با شهرداری تبریز به میدان می‌روند.

بر اساس اين گزارش، دیگری اضافه می‌‌کند: هم‌اکنون تیم ثامن الحجج سبزوار با  15 امتیاز اول جدول ایستاده است و تیم‌های شکوهی و رازی به ترتیب با 12 و 11 امتیاز عنوانهای دیگر را به خود اختصاص داده‌اند.

این گزارش اظهار‌ می‌دارد سانیا پایچ سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشور هم ‌اکنون در قزوین به سر  می‌برد و برای مربیان بومی این استان در حال برگزاری کلاس آموزشی است.

در پایان گزارش خاطر نشان می‌شود این دومین سفر وی به قزوین بعد از بوشهر می‌باشد و فدراسیون هندبال درصدد است در مدت زمانی که این مربی صربستانی در کشورمان به سر می‌برد از تجربه‌ها و دانسته‌های وی به نحو مطلوب‌تری استفاده کند./مح
برچسب ها: هندبال ، ستاره ، سبزوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار