نجف‌زاده: شرایط لیگ برتر هندبال بانوان افتضاح بود!

سرمربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی تهران، شرایط لیگ برتر امسال را افتضاح دانست.

مهرنوش نجف‌زاده به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نیمه نخست بازی خوبی انجام دادیم اما نیمه دوم بازی ضعیفی به نمایش گذاشتیم. من از تیمم انتظار بیشتری داشتم. در نیمه دوم کاملاً افت کردیم و موقعیت‌های تک به تک زیادی را از دست دادیم تا مقام دوم لیگ هم از کفمان بپرد. 

وی درباره کیفیت برگزاری لیگ هندبال بانوان توضیح داد: متاسفانه باید بگویم لیگ امسال افتضاح بود. دو گروهی شدن این رقابت‌ها روی کیفیت مسابقات تاثیر زیادی گذاشت. ما با تیم‌های همگروه خود چهار بار بازی کردیم اما تیم‌های آنطرف جدول را اصلاً ندیدیم. 

سرمربی تیم بانوان هندبال تاسیسات دریایی، اضافه کرد: همه هیجان لیگ به برگزاری رفت و برگشت مسابقات است. جیزی که در این دوره وجود نداشت.  2 گروه چهارتیمی در این رقابت‌ها حضور داشتند که فقط تیم‌های نخست دو گروه رفت و برگشت با هم بازی می‌کنند و دیگر تیم‌های جدول یکدیگر را نمی‌بینند. 

وی درباره کیفیت داوری‌های لیگ برتر هندبال گفت: اصلاً از داوری‌ها رضایت نداشتم. نمی‌خواستم این موضوع را مطرح کنم و می‌خواستم با آرامش این اشتباهات حل شود اما تحمل آدم حدی دارد. از 12 بازی ما در لیگ 7 دیدار کوبل داوران اصفهانی سوت زدند. هربازی پراشتباه‌تر از بازی قبل! ما دو دیدار رفت و برگشت را برابر شهرداری سنندج به اشتباهات همین کوبل داوری باختیم. متاسفانه در بازی امروز مقابل ثامن‌الحجج هم اشتباهات این کوبل داوری تکرار شد. متاسفانه با این همه اشتباهات از آن‌ها تقدیر شد و بازی ثامن‌الحجج و شهرداری سنندج را هم این گروه سوت زدند. 

نجف‌زاده درباره تیم ملی هندبال بانوان، اظهار کرد: تیم ما هشت بازیکن ملی‌پوش دارد. تیم ملی بانوان ریزشی اساسی کرد. کادر فنی تیم ملی برخی بازیکنان با تجربه را از این تیم کنار گذاشت و از چهره‌های جوان برای حضور در تیم ملی دعوت کرد. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و راه جوانان مستعد و با لیاقت برای حضور در تیم ملی هموار شود. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار