بازیکن تیم ثامن الحجج:

حضور مشت زن باعث دلگرمی لیگ برتر بود

شیدا فلاحی گفت: حضور نایب رئیس بانوان هندبال در سالن مسابقات لیگ برتر نشان از دلگرمی و حمایت تیم‌ها بود.

حضور مشت زن باعث دلگرمی لیگ برتر بود
شیدا فلاحی بازیکن تیم ثامن الحجج سبزوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: حضور نایب رئیس بانوان در مسابقات مختلف لیگ برتر هندبال و شهرهای مختلف موجب دلگرمی و حمایت هندبالیست ما است.

این موضوع نشان از این است که مشت زن به عنوان مسئول فدراسیون در بخش بانوان، هندبال را به خوبی حمایت می‌کنند و برای ایشان این امر مهم است.

وی در ادامه گفت: لیگ برتر هندبال از سطح بالایی برخوردار بود و این اواخر فصل فشار زیادی به تیم‌های بالای جدول وارد شد. بازی‌ها سنگین بود و همه برای به دست آوردن قهرمانی و جایگاه بالای جدول از جان و دل جنگیدند.

بازیکن تیم ثامن اظهار کرد: خوشحالم تیم ثامن الحجج سبزوار هم چون  سال‌های گذشته با تلاش و پشتکار بالا بار دیگر برای چندمین  سال پیاپی قهرمان لیگ شد و جواب زحمات مسئولان و حامیان تیم ثامن  را داد.

فلاحی در ادامه در خصوص داوری مسابقات لیگ برتر امسال افزود: من از اواسط فصل دوم لیگ آسیب دیده و نیمکت‌نشین شدم و متاسفانه با عمل جراحی از ناحیه ربات دور دوم لیگ را از دست دادم با توجه به اینکه روی نیمکت می‌نشستم و از بیرون شاهد قضاوت داوران بودم بدون اغراق می‌گویم کوبل‌های داوری این دوره عملکرد ضعیفی نداشتند و شاید خطا و اشتباهات آنها از تعداد انگشتان دست تجاوز نمی‌کند.

وی در پایان گفت: از حامیان و پشتوانه‌های تیم ثامن الحجج و سرمربی خودم که طی این سال‌ها زحمات زیادی برای قهرمانی و اول شدن تیم ثامن کشیده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم این انگیزه  و حمایت‌ها برای تیم‌‌های دیگر لیگ نیز میسر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار