تکمیل جشن پنج‌گانه ثامن‌الحجج سبزوار در هندبال بانوان

تیم ثامن‌الحجج سبزوار که هفته پیش قهرمانی‌اش در لیگ برتر هندبال بانوان مسجل شده بود در هفته آخر مقابل میزبان خود، تاسیاست دریایی تهران به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار تیم‌های هندبال ثامن‌الحجج سبزوار و تاسیسات دریایی تهران، از هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساعت 16 امروز در سالن هندبال تهران آغاز شد. تاسیسات در نیمه نخست این دیدار، بازی خوبی به نمایش گذاشت و موفق شد در پایان نیمه نخست 12 بر 11 برنده به رختکن برود. 

نیمه دوم هم با رقابت شانه به شانه ثامن‌الحجج و تاسیسات دریایی دنبال شد و 2 تیم تا اواسط این نیمه در عدد 16 مساوی بودند اما در پایان این تیم ثامن‌الحجج سبزوار بود که موفق شد 24 بر 22 میزبان خود را شکست دهد و با این برد، جشن پنجمین قهرمانی متوالی خود را در لیگ برتر هندبال بانوان، تکمیل کند.  

رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان ایران از دوم مهر با حضور هفت تیم در دو گروه آغاز شد و 12 هفته طول کشید. در این لیگ 350 بازیکن و 50 داور حضور داشتند. ثامن الحجج سبزوار این فصل برای پنجمین سال پیاپی فاتح لیگ برتر هندبال بانوان شد. پس از این تیم، شهرداری سنندج دوم، تاسیاست دریایی تهران سوم. ذوب‌آهن اصفهان چهارم. شهید چمران لارستان پنجم، هدف‌پویان قم ششم و نفت و گاز گچساران هفتم شدند. 

تابلوی تمام‌نمای هفته پایانی لیگ برتر هندبال بانوان؛ 
ثامن‌الحجج سبزواز 24 – تاسیسات دریایی تهران 22 
شهرداری سنندج 34 – ذوب آهن اصفهان 25 
شهید چمران لارستان 25 – هدف‌پویان قم 21 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار