برخورداری: هدفی بالاتر از بحرین را پیش رو داریم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: علاوه بر کسب نتیجه خوب در رقابت‌های آسیایی بحرین هدفی بالاتر پیش رو داریم آن هم صعود به المپیک ریو 2016 است.

برخورداری: هدفی بالاتر از بحرین را پیش رو داریم

سعید برخورداری دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از کسب نتایج خوب قطر و عنوان نایب قهرمانی، این اولین اردو ملی‌پوشان هندبال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا بحرین بود و هندبالیست‌ها پس از مدت‌ها دور هم جمع شدند. به جز مجتبی حیدرپور که از ناحیه دست آسیب دید و متأسقانه نتوانست کنار تیم باشد، در این اردو حضور داشتند و به تمرینات خوبی در کنار هم پرداختند.

وی افزود: تمرینات پرفشار و سختی را طی این مدت پشت سر گذاشتیم، امیدوارم در تورنمنت سخت لهستان و آلمان به آن سطح از آمادگی رسیده باشیم که بتوانیم مقابل آن تیم‌های خوب اروپایی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سنگربان تیم ملی کشورمان تصریح کرد: در این اردو تمرینات بدنی و آمادگی جسمانی خوبی پشت سر  گذاشتیم و به کارهای توپی، تکنیک‌ها و تاکتیک‌های هندبالی بیش از پیش پرداختیم.

وی در خصوص حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بحرین گفت: همه بچه‌ها تلاش می‌کنند یکدل و همدل با روحیه‌ای بالا و خوب و بدون مصدومیت در مقابل تیم‌های آسیایی در بحرین، قدرت ایران را باری دیگر به نمایش بگذارند.

امیدوارم در این مسابقات نیز مانند قطر خوب عمل کرده و مسلماً جزو 5 تیم راه یافته به مسابقات جهانی فرانسه 2017 باشیم.

وی افزود: با توجه به قول مساعدت و حمایت‌های خوب فدراسیون، همه‌ی هندبالیست‌های تیم ملی مثل همیشه از جان و دل و با انگیزه بالا برای کشورمان خواهند جنگید و هدف ما فقط حضور در رقابت های آسیایی بحرین و کسب جواز در مسابقات فرانسه نیست، بلکه هدفی بالاتر از آن را داریم و آن صعود به مسابقات الپیک یورو 2016 است.

امیدوارم با پشت سر گذاشتن اردوهای خوب و تورنمنت‌های اروپایی تیم ملی هندبال کشورمان برای خانواده و جامعه هندبال افتخار بیافرینند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: هندبال ، تیم ملی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار