برد تاریخی شاگردان عرفان مقابل اوکراین

تیم ملی هندبال به مقام سوم «کریسمس کاپ» لهستان رسید

تیم ملی هندبال کشورمان دقایقی پیش با حساب 25 بر 21 مقابل تیم قدرتمند اوکراین به پیروزی رسید تا به مقام سوم جام کریسمس کاپ لهستان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار رده‌بندی تورنمنت چهارجانبه کریسمس کاپ لهستان امشب در وروسلاو لهستان بین تیم‌های ملی هندبال ایران و اوکراین آغاز شد. 

تیم ملی هندبال کشورمان که در نیمه نهایی این تورنمنت چهارشنبه هفته گذشته برابر جمهوری چک در دیداری تماشایی 38 بر 32 مغلوب شده بود، این دیدار را هم بسیار خوب آغاز کرد و مقابل تیم اروپایی و خوب اوکراین بازی شانه به شانه‌ای به نمایش گذاشت. محسن باباصفری، امید سه‌کناری، شاهو نصرتی، پویا نوروزی نژاد، سلامان بربط، مهدی موسوی و احسان ابویی بازیکنان تیم کشورمان در این نیمه بودند و در پایان 30 دقیقه بازی سخت و نفس‌گیر، تیم اوکراین با حساب 12 بر 11 برنده به رختکن رفت. 

تیم ایران با آغاز نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و از اوسط این وقت، ابتکار عمل را به دست گرفت تا در نهایت به پیروزی 25 بر 21 برسد و بر سکوی سوم تورنمنت کریسمس کاپ لهستان بایستد. 

افشین صادقی در این دیدار 9 گل برای تیم ایران به ثمر رساند و برتری بازیکن میدان هم شناخته شد. در دیدار فینال این تورنمنت هم تیم‌های لهستان و جمهوری چک به مصاف هم رفته‌اند. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: هندبال ، لهستان ، ایران ، چک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار