از ابتداي سال تاکنون صورت گرفت؛

صدور بيش از هزار و 160 فقره پروانه نوسازي در منطقه 10

شهردار منطقه 10 گفت: بيش از هزار و 160 فقره پروانه نوسازي به متراژ 404 هزار و 495 مترمربع از ابتداي سال جاري در منطقه صادر شده است.

 فرامرز عظيمي  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  با بيان اين که جلب مشارکت شهروندان براي نوسازي املاک از رويکردهاي مهم منطقه در سال جاري بوده است، گفت: بر اساس سیاست های کاربردی در ساختار مدیریت شهری مبنی بر ارتقا سطح خدمات رسانی به شهروندان و با توجه به این که نوسازی املاک موجب ارتقا سرانه های خدماتی و حفظ امنیت و سلامت شهروندان در مواجهه با بحران می شود با ایجاد بسترهای مناسب برای نوسازی و جلب مشارکت مالکان توانسته ایم گام های اساسی در این زمینه برداریم و در این راستا تا کنون 1160 فقره پروانه به متراژ 404495 متر مربع صادر شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش همکاران معاونت شهرسازي و شرکت نوسازان منطقه ،آمار تجميع در منطقه روند رو به رشد و قابل توجهي داشته و 28 درصد پروانه نوسازي صادر شده در اين منطقه به صورت تجميع يک تا چند پلاک با هم بوده که اين امر از پيگيري و تلاش هاي عوامل ذيربط نشات مي گيرد.

عظيمي خاطر نشان کرد: ازمجموع هزار و 160 فقره پروانه ساختماني صادر شده تعداد 829 فقره در محدوده بافت فرسوده واقع بوده است که 72 درصد مجموع ساخت و ساز را به خود اختصاص داده است.

عظيمي يادآور شد: کاهش مدت زمان صدور پروانه از جمله دلايل رغبت مردم به نوسازي املاک است که با تدابير و تمهيدات اتخاذ شده در راستاي تکريم ارباب رجوع و با پيگيري هاي حوزه هاي شهرسازي صورت گرفته است.

وي يادآور شد: در صورتي که ملک از نظر مدارک مغايرتي نداشته باشد و نقشه ها نيز تهيه و ارائه گردد پروانه ساختماني در کمتر از 20 روز صادر خواهد شد . تحقق اين امر مهم به عنوان يکي از سياست هاي کارآمد مبتني بر خروجي هاي مثبت نقش به سزايي در پيشبرد امور اداري شهروندان در اخذ پروانه هاي ساختماني ايفا مي کند./ف

برچسب ها: ارباب ، خروجی ، ساختمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار