نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دشمنان انقلاب از حرکت علمي دانشجويان مي‌ترسند

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور با اشاره به نقش جهاد علمي دانشجويان در پويايي انقلاب اسلامي، گفت: دشمنان از حرکت‌هاي علمي دانشجويان ما مي‌ترسند و همه اميد انقلاب به همين دانشجويان است.

سامان نيازي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره نقش جنبش دانشجويي در پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: به فرموده امام خميني(ره) دانشگاه مبدأ همه تحوّلات است و در سيستم هر کشوري، دانشجويان نقش پيشرو را داشته و جزو خواص هستند، لذا همين موضوع باعث شده مردم به دانشجويان به عنوان افرادي عدالت‌خواه و آرمان‌گرا اعتماد داشته باشند.

وي افزود: دانشگاه‌ها نيز در اين زمينه به خواست انقلابي مردم لبيک گفته و در تبعيت از رهبري انقلاب در طول دوران سي و چهار سال اخير حرکت کرده‌اند.

نيازي درباره نقش جهاد علمي در پويايي انقلاب اسلامي به خصوص در سال‌هاي اخير تصريح کرد: تأکيد مقام معظم رهبري بر توجه دانشجويان به جهاد علمي بوده و نمونه آن را نيز در موفقيت فضايي اخير به نام "پيشگام" ديديم.

مسئول بسيج دانشگاه آزاد بيرجند گفت: دشمنان از حرکت‌هاي علمي دانشجويان ما مي‌ترسند و همه اميد انقلاب به همين دانشجويان است که موفقيت‌هاي سريع و چشمگيري را به دست آورده‌اند، لذا جنبش دانشجويي در پويايي انقلاب اسلامي نقش مؤثري داشته است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: انقلاب ، دانشجویان ، جهاد ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار