تاکيد مخالفان بحريني بر ادامه تحرکات و پيگيري خواسته هاي خود

شهروندان بحريني با تظاهرات گسترده که نشان دهنده ادامه تحرکات مردمي براي درخواست اجراي تغييرات و برقراري دموکراسي واقعي است، بر خواسته هاي عادلانه خود تاکيد کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني اللؤلؤه ؛ مخالفان بحريني در بيانيه اي که در پايان تظاهرات قرائت شد تاکيد کردند گريزي از اجراي تغييرات نيست. مخالفان همچنين درباره هرگونه تلاش براي دور زدن خواسته هاي مردم هشدار دادند و تاکيد کردند مردم بحرين به اندازه کافي آگاهي دارند و اجازه نمي دهند رژيم با حقوق انساني و طبيعي آنها بازي کند. 

مخالفان بحريني گفتگوهاي صوري را به شدت رد کردند و افزودند در گفتگوهايي که صرفا جنبه تبليغاتي داشته باشد شرکت نمي کنند. جمعيت هاي مخالف بحريني اعلام کردند خواستار گفتگوي جدي هستند به گونه اي که تحقق بخش خواسته هاي مردم اعم از تشکيل دولت و موسسه هاي اجرايي و قانون گذاري باشد. 

 مخالفان بحريني تاکيد کردند حل سياسي بحران بحرين فقط از طريق پاسخگويي فوري و جدي به خواسته هاي انساني مردم که همه گروه هاي مردم از دو سال پيش براي درخواست آن به خيابان ها ريخته اند امکان پذير است. در اين تظاهرات تاکيد شد هرگونه راه حلي که بخواهد خواسته هاي انساني و طبيعي مردم بحرين را ناديده بگيرد با شکست روبرو خواهد شد و مردم بحرين صرفا در انتظار گفتگويي هستند که پاسخگوي نيازهاي انساني آنها باشد. 

 تظاهرکنندگان بحريني اعلام کردند اقدامات رژيم بحرين به هيچ وجه نشان دهنده تمايل جدي و واقعي آن به انجام گفتگوها و مذاکراتي که ممکن است به حل کامل و فراگير و بلند مدت بحران بيانجامد نيست. تظاهرکنندگان افزودند ادامه سرکوب و بازداشت مخالفان به سبب اعلام مواضع سياسي خود نشان مي دهد رژيم تمايلي جدي به حل مسئله ندارد. 


برچسب ها: مخالف ، بحرین ، خواسته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار