در نشست خبري فيلم "رسوايي" مطرح شد؛

شهیدی‌فر: حاشیه و جنجال هیچ‌کس را به سعادت نمی‌رساند

نشست خبری فیلم سینمایی"رسوایی" یکی از شلوغ ترین نشست های روز ششم جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران محمدرضا شهیدی فر مجری جلسات نشست پرسش و پاسخ فیلم در ابتدای این جلسه گفت: متاسفانه این چند روزه شاهد اعلام یکسری حاشیه ها پیرامون جشنواره فیلم فجر بودم. نمی دانم کسی که از بیرون این حاشیه ها را می خواند چه تصوری درمورد جشنواره خواهد داشت. فیلمی که حاصل زحمت چند ساله یک گروه است قرار است درمورد آ‌ن گفتگو شود و آنچه که کمتر دیده می شود همین گفتگوست.
وی در ادامه افزود: حاشیه اگر بیش از یک حاشیه اصالت پیدا کند اصل موضوع را از بین می‌برد.
وی با اشاره به اینکه حاشیه و جنجال هیچ کس را به سعادت نمی رساند، گفت: در جشنواره فیلم فجر باید راجب به فیلم بشنویم قصد و غرض توفیق فیلم را جویا شویم امیدوارم از این پس به آن چیزی بپردازیم که ضرورت دارد.
در این نشست که مسعود ده نمکی کارگردان فیلم، کامران تفتی، محمدرضا شریفی نیا بازگیران فیلم حضور داشتند ، مسعود ده نمکی در خصوص این فیلم گفت: "رسوایی" ایده ای بود که قبل از "اخراجی ها" به ذهنم رسید و در مدت کمتر از یک ماه کار را به اتمام رساندیم به دلیل اینکه بخش خصوصی نمی‌تواند خیلی ریسک کند و باید روی زمان و دقیقه هایش حساب کند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیالوگ ها خیی مستقیم در فیلم به کار برده می شدند، گفت: هر کس سلیقه ای دارد مخاطبان ما توده های مردم هستند و من باید سعی می کردم طوری حرف بزنم که همه اقشار و طبقه های مختلف را در نظر بگیرد در حقیقت حرف پیچیده را ساده کردن هنر است.
وی در ادامه در خصوص نقش روحانیت فیلم گفت: اولیای خدا اطراف ما هستند امثال مرحوم ابوترابی را در اطرافمان می‌بینیم که قدرت و مسئولیت و بنزو... اورا از مردم جدا نکرد. در فیلم روحانی ایده آل را نشان می‌دهیم و نباید مسئولیت های سیاسی روحانیت را از جامعه جدا کند.
گفتنی است، نشست خبری فیلم "رسوایی" علاوه بر شلوغی و ازدحام جمعیت یکی از بی نظم ترین ها هم بود و خبرنگاران به مونیتورهای خاموش اعتراض داشتند./ي2

آخرين اخبار، تصاوير و فيلم هاي جشنواره را اينجا ببينيد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار