دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حضور روحاني در انتخابات جدي‌تر شده است

سخنگوي حزب اعتدال و توسعه گفت: اين حزب جلسات خود را به منظور بررسي انتخابات سال آينده به صورت منسجم برگزار كرده و به طور قطع در نيمه دوم اسفندماه کانديداي مورد نظر خود را معرفي خواهد کرد.

"غلامعلي دهقان" سخنگوي حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: حزب اعتدال و توسعه بر اين باور است که با توجه به اينکه کشور دچار چالش‌هاي اقتصادي و فرهنگي متعددي است و موضوع اخلاق عمومي بيش از گذشته بايد رعايت شود لذا با نگاهي کاربردي به انتخابات آينده نگاه خواهد كرد.

وي با اشاره به اينکه حزب اعتدال و توسعه قطعا گزينه‌اي مستقل را براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده معرفي خواهد کرد، افزود: اين حزب به صورت منسجم جلسات منظم خود را به منظور بررسي انتخابات سال آينده برگزار مي‌کند و به طور قطع در نيمه دوم اسفند ماه کانديداي مورد نظر خود را معرفي خواهد کرد.

دهقان تصريح کرد: نشست دبيران حزب اعتدال و توسعه در آينده‌اي نزديک برگزار خواهد شد.

سخنگوي حزب اعتدال و توسعه در پايان درباره کناره‌گيري حسن روحاني از حضور در انتخابات رياست جمهوري سال آينده خاطر نشان كرد: طرح چنين مباحثي دامن‌زدن به شايعات است چرا كه بنا بر اطلاعات موجود،  مشخص شده حضور حسن روحاني در انتخابات 92 جدي‌تر شده است.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: احزاب ، دهقان ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار