اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مذاكره‌كنندگان غربي بدانند که ايران از مطالبات هسته‌اي خود كوتاه نخواهد آمد

دبيرسابق دفتر تحكيم وحدت با بيان اين‌كه حضور مردم در اهپيمايي 22 بهمن دلگرمي و نقطه قوتي براي تيم مذاكره‌كننده ايراني است، گفت: مذاكره‌كنندگان غربي بايد بدانند ايران از مطالبات هسته‌اي خود كوتاه نخواهد آمد.

مهدي اميريان دبير سابق دفتر تحكيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، گفت: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن به قدري چشم‌گير بود كه رسانه‌هاي غربي نيز نتوانستند آن را ناديده بگيرند و اين امر نشانگر پايبندي مردم به آرمان‌هاي انقلاب است كه حاضرند در عرصه‌هاي علمي و فناوري هسته‌اي از جان و مال خود هزينه كنند.
 
وي با بيان اين که مردم با حضور خود برنامه‌هاي دشمنان را برهم زدند، خاطرنشان كرد: حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن ثابت کرد که فعاليت هسته‌اي خواسته تمام مردم است و مسئولان نيز در حال پيگيري مطالبات مردم هستند.  
 
وي با بيان اين رسانه‌هاي غربي سعي دارند مطالبات برحق مردم را در عرصه هسته‌اي امري تحميل شده از سوي مسئولان بدانند، تصريح کرد: ادعاي رسانه‌هاي غربي درباره اينکه به دنبال راهکاري براي به نتيجه رسيدن مذاکرات هستند،‌ تنها يك ادعاي واهي است؛ چرا كه مردم بارها با استواري خود در پاي ارزش‎هاي انقلاب اعلام كرده‌اند كه  از مطالبات حقوق هسته‌اي خود كوتاه نمي‌آيند.
 
اميريان با اشاره به مذاکرات  گروه 5+ 1 درباره برنامه هسته‌اي ايران گفت: غرب بايد سياست‌هاي دوگانه را کنار بگذارد و واقع‌‌بينانه و به صورت کاربردي وارد بحث مذاکرات هسته‌اي ايران شود تا به نتيجه مشخصي در اين زمينه برسد.
 
دبير سابق تحکيم وحدت با بيان اين‌که حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي قوت و دلگرمي بيشتري براي تيم مذاكره‌كننده ايران است، اظهارداشت: مسئولان مي‌دانند که پيشرفت در انرژي هسته‌اي خواسته همه مردم است بنابراين با وجود همه سختي‌ها در شرايط اقتصادي از پايبندي خود در ارزش‌هاي انقلاب کوتاه نيامده و در راه اعتلاي ميهن مي‌کوشند تا كشور به پيشرفت و اقتدار برسد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار