حجت‌الاسلام شهرياري خبرداد

آغاز فعاليت كمیته استاندارد سازی پرونده‌های قضایی در قوه قضاییه

معاون رییس قوه قضاییه و رئیس مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه از تشکیل کمیته استاندارد سازی پرونده‌های قضایی خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "حمید شهریاری" روز سه شنبه در دیدار مدیران، معاونان و قضات دادگستری استان لرستان، افزود: این اقدام با هدف بررسی مسایل و مشکلات موجود در سطح دادگستری‌های کشور و مستندسازی موارد برای حل و فصل مشکلات دراین حوزه انجام شده است.

وی اظهار داشت: برهمین اساس دادگستری استان‌ها باید هرچه سریعتر نسبت به تهیه و ارائه مسایل و مشکلات حوزه کاری خود به این کمیته به صورت مستند اقدام کنند.

حجت‌الاسلام شهرياري گفت: همچنین تشکیل شورای عالی فناوری اطلاعات در سطح قوه قضاییه موجب رفع بسیاری از مشکلات در روند تهیه و ارائه آمار و اطلاعات پرونده‌های قضایی در دادگستری‌ها و شوراهای حل اختلاف کشور خواهد شد.

رئیس مركز آمار و فناوري اطلاعات قوه قضائيه خاطرنشان كرد: طراحی سامانه‌های نوین اطلاعاتی به منظور ارتقای بهینه فعالیت‌ها در دستگاه قضایی با هدف کارایی و اثربخشی بیشتر و افزایش بهره وری اداری از دیگر برنامه‌های دردست اقدام در این سطح کشور است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار