شهرداری منطقه 18در ایام نوروز:

پاسخ اتوبوسرانی به انتظار شهروندان نوروزی در ایستگاه ها

مدیر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18، از سرویس دهی اتوبوس های این منطقه در ایام نوروز به شهروندان نوروزی منتظر در ایستگاه ها ، خبر داد .

حسین زکی زاده در گفتگو با خبر نگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : 11خط اتوبوس ، 10خط خصوصی و یک خط دولتی ، جهت حمل و نقل مسافران در منطقه 18وجوددارد .سرویس دهی به شهروندان نوروزی در ایام نوروز نسبت به روزهای عادی سال کمتر است.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود :در روزهای عادی هر اتوبوس 300تا 400مسافر و در روزهای تعطیل 100تا 150مسافر را جا به جا می کند . در ایام نوروز به دلیل کاهش مسافر در ایستگاه های واقع در سطح منطقه 18، فاصله زمانی حرکت اتوبوسها در ایام نوروز از 20تا 30دقیقه و در روزهای عادی از 5دقیقه تا 10دقیقه است .
زکی زاده ادامه داد : بنابر این ما باید تعامل و هماهنگی نسبت به حضور مسافران در خطوط اتوبوسها و سرویس دهی مناسب به آنها داشته باشیم .
وی با اشاره به نحوه سرویس دهی اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18به شهروندان نوروزي گفت: در ايام نوروز،به ویژه رأ س ساعت 7صبح با کاهش کمبود و نبود مسافر مواجه می شویم . از ساعت 7صبحالي 6 بعد ازظهر با اوج حضور شهروندان در خیابان‌های منطقه 18، تعداد مسافران نیز افزایش می‌یابد .
زکی زاده با تاکید بر این موضوع افزود : با توجه به منحنی حضور مسافران نوروزی در ساعتهای مختلف ، ایام و تعطیلات نوروز ، تعداد متغیر حضور آنها از یک نفر تا بیش از 20نفر ، به طبع نحوه ی سرویس دهی اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18در ساعتهای مختلف ، متفاوت است .
وی با اشاره به اقدامات اجرایی و ضروری اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18گفت : در 11خط اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18، وجود 8تا 11دستگاه در برخی خطوط یا 7یا 8دستگاه در خطوط دیگر ودر مواقع کمبودونبود دستگاه اتوبوس در برخی از خطوط واقع در منطقه 18،احتمال تأخیر 40دقیقه ای سرویس دهی و انتظار مسافر در ایستگاه ها ، برای پیشگیری و حل این معضل ، اتوبوسهای اضافی در خطوط دیگر را به خطوط نیاز به سرویس دهی به شهروندان می فرستیم .
زکی زاده در پایان با اشاره به نحوه ی پاسخگویی اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18درمواقع انتظار شهروندان نوروزی در ایستگاه ها گفت :
شهروندان نوروزی د ر این ایام ، هنگام مواجه یا تأ خیر سرویس دهی اتوبوسرانی و انتظار در ایستگاه ها می توانند از طریق سامانه 1888، تماس با شورایاری های محله ، شماره تلفن66230020با ارائه پیشنهادها ، انتقادها و نظرهای خود همه روزه با دفتر اتوبوسرانی شهرداری منطقه 18ارتباط برقرار نمایند./جم

برچسب ها: شهر ، نیز ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار