تمرکز مدیران it بر دانش های مدیریتی ضروری است

توجه به فراگیری علوم مدیریتی نوین در شرکت های فعال تولیدی، خدماتی و مشاوره ای ict مانند سایر کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فریبا مهدیون، رئیس کمیسیون آموزش و پرورش سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران با  اشاره به برگزاری سمینار راهکارهای تداوم با کسب کا در دنیای پر مخاطره امروز به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مخاطبان این سمینار شرکت های فناوری اطلاعات، تمامی مدیران کیفیت، امنیت و تداوم کسب و کار هستند که با تاثیرات ناشی از تهدیدها در فرایند های عملیاتی یک سازمان توانایی مدیریت مخاطرات بیمه نشدنی که اعتبار سازمان های تحت تاثیر قرار می دهد آشنا می شوند.

وی با اشاره به اینکه این سمینار روز سه شنبه 7 خرداد ماه جاری در محل سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران برگزار می شود گفت: مخاطرات بسیاری کسب و کار سازمان ها را تهدید کرده که هر لحظه می تواند موفقیت های یک سازمان را تحت شعاع قرار دهد.

وی خاطر نشان ساخت: پرداخت به شیوه های مدیریت تهدید در هر سازمان به نگاه اقتصادی اهمیت دارد زیرا هر قدر عمق تهدیدها بیشتر باشد هزینه های بیشتری به سازمان ها در اثر پیامدهای آن تحمیل خواهد شد./ح
برچسب ها: مدیریت ، اینترنت ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار