پيام تبريک حزب وحدت و همکاري ملي به رئيس جمهور منتخب ملت ايران

حزب وحدت و همکاري ملي ايران طي بيانيه‌اي به حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ملت ايران تبريک گفت.

 به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب وحدت و همکاري ملي طي بيانيه‌اي از حضور گسترده مردم در انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا و خلق حماسه سياسي تقدير و به دکتر حسن روحاني رئيس جمهور منتخب ملت ايران تبريک گفت.

متن بيانيه به شرح زير است:

بار ديگر ملت هوشيار، انقلابي و آزاد انديش ايران اسلامي در 24 خرداد 92 همزمان با اعياد مبارک شعبانيه، بلوغ و شعور سياسي خود را در معرض قضاوت تحسين برانگيز جهانيان گذاشت و با حضور گسترده و مشارکت بيش از 72 درصد واجدين شرايط شرکت در انتخابات، حماسه سياسي ماندگار خلق کرد و صحت و کارآمدي نظام مردم سالاري ديني را به اثبات رساند.

حماسه اي که ثمره شيرين آن انتخابات  حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني به عنوان مجتهدي آگاه و آزاد انديش، مسلط به مسائل روز دنيا، مديري توانمند و اعتدال گرا است.

حماسه اي که با آن واگذاري اداره امور اجرايي کشور به مدت 4 سال به جريان اعتدال گرا در دولت تدبير و اميد رقم خواهد خورد. اين پيروزي وخلق حماسه سياسي در شرايط حساس کنوني مي‌تواند حامل پيامي باشد از سوي ملت بزرگوار و شريف ايران به سياست‌مداران داخلي و خارجي که ملت ايران عليرغم مشکلات و سختي هايي که در زندگي دارند همواره پشتيبان و حامي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده و به سرنوشت کشور خويش حساس و علاقه‌مند بوده و خواهد بود و در اين مسير هيچگاه از حق مداخله هوشمندانه، آگاهانه و قانون مدارانه و حق خويش در تعيين سرنوشت ايران اسلامي نخواهد گذشت.

"حزب وحدت و همکاري ملي" به عنوان يکي از احزاب حامي دکتر حسن روحاني در انتخابات رياست جمهوري، لازم مي‌داند از حضور گسترده مردم هوشيار و آزادانديش ايران اسلامي و خلق حماسه سياسي مورد نظر مقام معظم رهبري خالصانه تشکر و قدراني نمايد و اين پيروزي بزرگ و انتخاب  حجت الاسلام و المسلمين دکتر حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور منتخب مردم ايران به ايشان و ملت ايران تبريک عرض نمايد و از خداوند سبحان براي رئيس جمهور منتخب و دولت تدبير و ا ميد وي موفقيت آرزو نمايد.

شوراي مرکزي حزب وحدت و همکاري ملي

انتهاي پيام/

برچسب ها: حزب ، تقدیر ، تشکر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار