خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

برنامه‌هاي مدون دولت "تدبیر و امید" برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در ایران

عضو حزب اعتماد ملی گفت: به طور حتم دولت "تدبیر و امید" با ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در راستای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در کشورمان گام‌های خوبی خواهد برداشت.

محمدرضا خباز عضو حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره پایین آمدن ریسک سرمایه‌گذاری در ايران گفت: یکی از موانعی که بر سر راه تولید قرار دارد، سرمایه‌گذاری است از این رو به طور حتم مهمترین کاری که دولت یازدهم باید انجام دهد تا شعار "تدبیر و امید" تحقق پیدا کند، این است که در راستای مهار تورم، ایجاد اشتغال و خصوصا رونق کسب و کار گام جدی بردارد.
 
وی در ادامه افزود: قانون بهبود فضاي کسب و کار در مجلس هشتم تصویب شد اما متاسفانه دولت دهم آن را اجرایی نکرد لذا انتظار می‌رود که دولت یازدهم با توجه به شعارهای حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت ایران در این راستا گامهاي جدی را بردارد.
 
خباز با اشاره به اینکه همکاری دولت در بخش خصوصی می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری در کشور را به پایین‌ترین حد خود کاهش دهد، تصریح کرد: در حال حاضر براین باورم که ریسک سرمایه‌گذاری در ایران کاهش پیدا نکرده و ما هنوز شاهد تعطیلی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها هستیم که به طور حتم این موضوع با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از بین می‌رود.
 
عضو حزب اعتماد ملی در پايان با بیان اینکه ظرف چند روز گذشته شاهد بودیم که ارزش پول ملي کشورمان افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: با توجه به ارائه برنامه‌ها و رویکردهایی که در دولت "تدبیر و امید" ارائه شده است، انتظار می‌رود ریسک سرمایه‌گذاری در طی 4 سال آينده در کشور به طور چشمگیری کاهش و ارزش پول ملي افزايش پیدا کند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار