10 نرم افزار ویژه مذهبی برای گوشی های همراه و رایانه + دانلود

دریچه امروز برای شما 10 نرم افزار مذهبی برای گوشی همراه و رایانه را آماده دانلود کرده است.


1- 5000 صوت طبقه بندی شده در یک پلیر مذهبی 




 به گزارش حوزه دريچه فناوري گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران،
ویژگی ها و امکانات نرم افزار:

1-مخزن عظیم صوتی:
یک مخزن عظیم صوتی با 5000 صوت طبقه بندی شده که قابلیت به روز رسانی نیز پشتیبانی می کند .صوت ها در 8 فصل مختلف طبقه بندی شده اند.1-قرآن 2-ادعیه 3- ولایت 4-سخنرانی 5-مشاوره 6-مداحی 7- مولودی 8-سایر

2-انعطاف پذیری بالا:
این پلیر انطاف پذیری بالایی دارذ و با توجه به نیاز کاربر به شکل ها و اندازه های مختلف قابل تغییر است .همچنین نرم افزار به صورت دو حالته درست شده و قابلیت پخش صوت به صورت عادی یا آنلاین را دارد . اگر صوت در مخزن صوتی موجود باشد حالت اول فعال میشود و اگر نباشد حالت دوم فعال میشود. در صورتی که صوت را دانلود کنید صوت به صورت خودکار در نرم افزار ذخیره شده و حالت اول فعال میشود.ضمن اینکه نرم افزار از قسمت های جداگانه ای تشکیل شده که هر کدام می تواند در حکم یک نرم افزار مستقل عمل کند و در صورت نیاز به صورت یک نرم افزار به هم پیوسته در می آید.

3-پلیر ساز:
شاید بارها خواسته باشید تعدادی صوت را به صورت آلبوم اختصاصی و یک جا داشته باشید و یا آن را در سایت و وبلاگ خود قرار بدهید و یا به دوستان خود هدیه کنید. با استفاده از پلیر ساز می توانید هر تعداد صوت دلخواه خود را به صورت یک پلیر اختصاصی درست کنید .برای این کار کافیست فقط صوت های خود را انتخاب کنید و دکمه ایجاد پلیر را بزنید .همچنین ار تنوع و زیبایی تم ها پلیر لذت ببرید.برای دیدن تم های جدید اینجا و برای دیدن نمونه های ساخته شده اینجا را کلیک کنید.ضمن اینکه از کارکرد آسان این امکانات واقعا متعجب خواهید شد. امکان ساخت یک پلیر زیبا فقط با سه کیلک1- انتخاب صوت 2- انتخاب تم-3- ایجاد پلیر

4-پلیرساز وبلاگ:
شاید بارها خواسته برای سایت و وبلاگ خود صوت آنلاین دلخواه بسازید ولی با مشکلاتی مواجه شده باشید .با این قابلیت با چند کلیک از بین 5000 صوت با بیش از 50 تم مختلف ، کد پلیر آنلاین ایجاد خواهد شد.

5-مدیریت دانلود:
برای راحتی استفاده از پلیر یک سیستم مدیریت دانلود قوی روی پلیر قرار گرفته است.قابلیت دانلود صوت ها به صورت تکی یا جمعی یا یک فصل و بخش خاص.قابلیت ذخیره صوت های دلخواه در لیست دانلود، قابلیت خروجی تکست برای برنامه های مدیریت دانلود ، امکان ذخیره صوت ها در نرم افزار یا خارج از آن و... از دیگر امکانات این بخش می باشد.

6-سیستم خبرنامه:
یکی از امکانات جالب این پلیر ، سیستم خبرنامه است.با این امکان اخرین اخبار اطلاعات و نرم افزار های سایت برای شما ارسال خواهد شد. .ضمن اینکه هر هفته شنبه هفته نامه عطر ریحان در سیستم شما قابل مشاهده خواهد بود.

7-تنوع امکانات :
برای هر صوت امکانات زیادی پیش رو دارید امکان دانلود،پخش آنلاین،دیدن آدرس و پست صوت در سایت(مشاهده کامل اطلاعات صوت)، کپی در سیستم یا تلفن همراه قرار دادن در لیست محبوب ها ، تبدیل به پلیر آنلاین برای وبلاگ و...

8-لیست محبوب ها:
با استفاده از این امکان می توانید در هر فصل یک لیست محبوب ایجاد کنید.کنار هر صوت یک ایکون قلب وجود داره که با زدن آن، صوت شما در لیست محبوب ها قرار میگیرد . ضمن اینکه امکان ویرایش و حذف این لیست نیز وجود دارد و می توانید بعد از مدتی صوتی را از لیست حذف یا اضافه کنید یا به طور کامل کل لیست را حذف کنید .همچنن امکان ساخت لیست پخش در پلیر نیز وجود دارد و می توانید هر تعداد صوت را در لیست پخش خود قرار بدهید. برای این کار کافیست ایکون ستاره کنار هر صوت را بزنید.

9-جستجوگر قوی:
شاید فکر کنید کار کردن و مدیریت 5000 صوت کمی سخت باشد، ولی به جز طبقه بندی دقیق و منظم یک جستجو گر قوی در تمام قسمت های پلیر قرار داده شده تا به راحتی بتوانید صوت های دلخواه خود را پیدا کنید.

10-به روز رسانی:
 پلیر قابلیت به روز رسانی را نیز دارد و به امید خدا در فواصل زمانی مشخص فایل های صوتی که بعداً در سایت قرار میگیرند به صورت یه فایل اپدیت برای دانلود قرار داده خواهد شد و هر سری بر تعداد صوت های پلیر افزوده خواهد شد. ضمن اینکه پلیر قابلیت اضافه کردن تم های مختلف در تمام قسمت ها را نیز دارد . 

** برای دانلود اینجا را کلیک کنید.



2- نرم افزار پخش آنلاین نواهای مذهبی 

نرم‌ افزار نوا، نرم‌افزاری است که شما با آن می­ توانید جدیدترین سخنرانی‌ها، مداحی‌های پخش شده در فضای وب، سرودها و … را در اختیار داشته باشید و آنها را به صورت آنلاین، بدون نیاز به دانلود آنها، گوش دهید و لذت ببرید.فقط کافی است نرم‌افزار را باز کنید تا تمام کارها به صورت خودکار انجام شود.


قابلیت های ویژه نرم افزار پخش انلاین نوا

سرعت بالا

در این نرم‌افزار دانلودری طراحی و نصب شده که شما با بیشترین سرعت می­توانید مداحی‌ها را به صورتstreaming گوش دهید و برروی کامپیوتر خود بیاورید. ایده‌آل‌ترین حالت ممکن اینترنت ۲۵۶k ADSL می­باشد که مداحی‌ها تقریبا بدون وقفه اجرا می­شوند

جمع آوری مداحی‌های اینترنت

این نرم‌افزار به گونه‌ای تعبیه شده که گروهی مجرب با شناخت فضای وب گلچینی از مداحی‌ها، سخنرانی‌ها و … را برای شما فراهم می­نمایند و شما تنها با باز کردن نرم‌افزار می­توانید تمام آنها را در کامپیوترتان داشته باشید.

پخش ترتیبی

یکی از ویژگیهای ممتاز نرم‌افزار پخش ترتیبی آن می‌باشد­. شما می­توانید هر مداحی را که خواستید تنها با یک کلیک به لیست پخش اضافه کنید و سپس نرم‌افزار به صورت خودکار شروع به پخش آنها با در نظر گرفتن پهنای باند مصرفی می­کند. نرم‌افزار به گونه‌ای هوشمندانه مداحی‌ها را دانلود می­کند که خللی در پهنای باند شما ایجاد نشود.

مدیریت پهنای باند

این نرم‌افزار از قابلیت Multi Threading استفاده می­کند. یعنی شما می­توانید همزمان که یک مداحی را دانلود می­کنید مداحی‌های دیگر را نیز به صورت موازی دانلود نمایید. سیستم هوشمندی که در این نرم‌افزار قرار داده شده به گونه‌ای عمل می­کند که بر روی عملکرد کامپیوتر شما تأثیر فراوانی نگذارد و یا پهنای باند شما را مختل نکند.

دسته بندی و ذخیره سازی

شما می­توانید هر مداحی و یا سخنرانی را که خواستید، در دسته­هایی که خودتان ساخته‌اید قرار دهید و سپس آنها را گوش دهید، مانند bookmark کردن. همچنین هر مداحی را بعد از دانلود کامل آن می­توانید بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید.

جداسازی و فیلترکردن مداحی‌ها

در این نرم‌افزار شما می­توانید مداحی‌ها را بر اساس مشخصات آنها برای مثال مناسبتها، نام مداح، نوع مداحی و… فیلتر و جداسازی کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مداحی یا سخنرانی را بر اساس فایل‌های آرشیو شده، جدیدترین مداحی‌های اینترنت و یا گروهبندی‌های شخصی‌تان، مشاهده کنید.

دانلود نرم افزار برای ویندوز ۷ (۱۱٫۷۸ MB )

دانلود نرم افزار برای ویندوز اکس پی (۱۱٫۷۸ MB)


3- نرم افزار قرآن كريم به همراه صوت 6 قاري بزرگ 


قران مجید با صدای 6 قاری بزرگ به همراه متن عربی و ترجمه آن به 15 زبان دنیا از جمله زبان های: انگلیسی,ترکی,ژاپنی,لهستانی,فرانسه,اسپانیایی و.... را مي توانيد بر روي گوشي اندرويدي خود نصب كنيد.


اين نرم افزار دارای جستجوی بسیار پیشرفته هم هست که به راحتی با وارد کردن قسمتی از یک آیه؛ سوره و صفحه آن را نشان می دهد. همچنين نرم افزار دارای چند خط عربی و قابلیت تعویض تم به همراه امکانات دیگر است.

براي دانلود نرم افزار قرآن کریم مخصوص اندروید اينجا را كليك كنيد.



4- نرم افزار کامل قرآن کریم به همراه قرائت و ترجمه


نرم افزارZekrدر بین نرم افزارهای مشابه خود از امکانات فراوانی برخوردار است که می توان از بین این امکانات به تلاوت قرآن با صوتی دلنشین و همچنین تفسیر و ترجمه ی قرآن نام برد که این امکانات و همچنین محیط ساده ولی جذاب آن سبب شده است تا این نرم افزار به راحتی برای همه ی افراد از جمله مردم عادی و همچنین پژوهشگران قرآن قابل استفاده باشد.

این نرم افزار که برای اولین بار در سال 2005 ارائه شد اکنون به تکاملی فوق العاده دست یافته و بسیاری از مشکلات و باگ های آن در این ورژن برطرف شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزارZekr:

- امکان نشانه گذاری و تغییر رنگ منو ها

- امکان تلاوت قرآن در هر دو صورت آفلاین و آنلاین

- امکان جست وجوی پیشرفته در آیات و ذکرها

- امکان زوم کردن بر روی متن قرآن و آیه به صورت جداگانه یا هر دو

- بهبود و پیشرفت هارمونیک آیکون ها

- پشتیبانی از 24 زبان زنده ی دنیا از جمله زبان شیرین فارسی

- تغییر سایز آیکون های برنامه از 13 پیکسل به 16 پیکسل

- تغییر نکردن سایز فونت نام سوره با تغییر سایز فونت

- تلاوت قرآن با صوتی بسیار دلنشین

- توانایی تفسیر و ترجمه ی قرآن

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

- و ...


حجم فایل: 8.12 مگابایت

برای دانلـود نرم افـزار ذکر برای ویندوز رایانه اینجـا را کلیـک کنـید


براي اجرا نياز به نصب نرم افزار Java-runtime-6.3-Windowns داريد



5- نرم افزار قرآن نور برای گوشی های جاوا

در این نرم افزار که برای جاوا طراحی شده است امکاناتی چون جستجو در قرآن، ترجمه و تفسیر، علامت گذاری متن و.. گنجانده شده است. 

قرآن نور با گوشی های لمسی هماهنگی دارد و اکثر گوشی های جاوا را پشتیبانی می کند.


این نرم افزار توسط مرکز تحقیقات علوم اسلامی تولید و منتشر شده است.



6- Muslim Pro نرم افزار قرآنی با امکانات بسیار


Muslim Pro: Azan, Quran, Qiblaنرم افزاری است که با آن در هر مکانی به خصوص در ایام نوروز خواهید توانست از زمان دقیق اذان و مکانی که هستید اطلاع یابید و با قطب نمای موجود در این نرم افزار قبله را مشخص وحتی آیات قرآنی را به راحتی در گوشی اندرویدی خود تلاوت یا به صوت آن گوش دهید.توجه کنید که قطب نما بروی شهر مکه تمرکز کرده وبا عکس مکه مکرمه قبله را نشان می دهد.



برای دانلود این نرم افزاربرای اندروید اینجا را کلیک نمایید.





7- نرم افزار قبله نما برای گوشی های آیفون

مطمئناً برای همه مسلمانان این اتفاق افتاده و یا خواهد افتاد که در مکانی دور از خانه خود به دنبال جهت قبله برای اقامه نماز بوده ایم و برای پیدا کردن مسیر آن از راه و روش های مختلفی استفاده کرده ایم. اما اینبار با داشتن نرم افزار نمایش قبله بر روی گوشی خود دیگر برای پیدا کردن مسیر خانه خدا احتیاج نیست از کسی بپرسید، موقعیت خورشید را محاسبه کنید، به دنبال سمت جنوب و یا مسجد بگردید. 



با همراه داشتن نرم افزار نمایش قبله "قبله نما”در هر کجای دنیا فقط کافیست دکمه ای را بفشارید تا جهت صحیح کعبه با استفاه از سخت افزار 
GPS و Compass گوشی به شما نمایش داده شود.

توجه داشته باشید که اجسام مغناطیسی همانند کامپیوتر، بلندگوها و… باعث تداخل در قطب نما می شوند پس در هنگام استفاده از آن از اینگونه وسائل دوری کنید.

بـــراي دانـــلود قبله نما مخصوص آیفون ايـــنجا را كـــليك كـــنيد.

iOS 3.0 or later

Apple: iPhone 3GS, iPhone 4, and iPad


8- نرم افزار زیارت عاشورا مخصوص گوشی های همراه 


دانلود زیارت عاشورا برای گوشی های اندروید:

این برنامه حاوی زیارت نامه عاشورا با ترجمه به همراه پخش صوتی زیارت و گالری تصاویری از حرم مطهر است. همچنین از دیگر امکانات این برنامه می توان به قابلیت تغییر فونت و زمینه، امکان ارسال قسمتی از متن به وسیله پیامک به مخاطب دلخواه ، متن فهرست بندی شده ، قابلیت جستجو در کل متن و …اشاره کرد.



دانلود زیارت عاشورا برای گوشی های جاوا:

این برنامه متن کامل زیارت عاشورا برای گوشی های موبایل است. فرمت این برنامه جاوا و پسوند فایل نصبیJar می باشد و می توانید آن را بر روی کلیه گوشی های جاوا و سیمبین نصب کنید. برای مرور دعا هم می توانید از کلیدهای جهت نما و هم از کلیدهای ۲ و ۴ و ۶ و ۸ استفاده کنید.

برنامه کمی سنگین است و اجرای اولیه آن ممکن است کمی طول بکشد. محیط برنامه و متن دعا و خط دعابسیار زیبا طراحی شده است./ط


برای دانلود نرم افزار اندروید اینجا را کلیک کنید.


برای دانلود نرم افزار جاوا اینجا را کلیک کنید.


9- نسخه تلفن همراه کتاب نهج البلاغه

نهج البلاغه به حق کتابی است که عظمت آن را فقط می توان از کلام اهل دل و بصیرت پرسید. این کتاب تا کنون چشم و دیدگان بسیاری از انسان های مسلمان و غیره مسلمان را به خود خیره کرده است . 

براي دانلود اينجا را كليك كنيد.



10- منتخب ادعیه امام زمان (عج) برای گوشی های اندروید

این برنامه شامل دعای عهد، زیارت آل یاسین، دعای فرج، دعای سلامتی امام زمان (عج) و صلوات ضراب اصفهانی می باشد. شما با مراجعه به هر ادعیه، متن عربی همراه با اعراب کامل و همچنین ترجمه کاملا فارسی دسترسی پیدا می کنید. ویژگی خوب این برنامه، داشتن صوت با صدای دلنشین استاد موسوی برای ادعیه ها می باشد. ضمناً امکان بزرگنمایی متن ادعیه ها وجود دارد.

قابل اجرا بر روی اندروید 2 به بالا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۲۲ تير ۱۳۹۶
اللهم عجل الولیک الفرج
لطفا به فکر یک نمر افزار کامل باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۷ ۰۶ تير ۱۳۹۵
خوب بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۰۴ تير ۱۳۹۵
خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
سلام خدا اجرتون بده واقعا سایتتون به گل یاهو و گوگل و..............می ارزه خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۵
خداخیرتون بده اجرتون با آقا امام زمان(عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۴
خیلی عالی بود .ممنون
Germany
mojtaba
۱۸:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام و عرض خسته نباشید ما یک نرم افزار مذهبی درست کرده ایم که مداحی های جدید را در آن قرار میدهیم
و از شما میخواهیم که این نرم افزار را برای دانلود رایگان در سایت خود قرار دهید
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۰۰:۰۱ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
بی نهایت سپاس
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۸:۱۴ ۱۳ دی ۱۳۹۳
سلام ممنون از سایت بسیار خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۳
کیرن تو دهن تون
Iran (Islamic Republic of)
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۴:۳۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۳
یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Japan
جواد
۲۲:۴۸ ۲۲ آبان ۱۳۹۳
نرم افزارهایی که برای دانود گذاشته اید عالیست. از زحمات شما متشکرم.
Iran (Islamic Republic of)
amir hossin
۲۲:۳۱ ۲۱ آبان ۱۳۹۳
ممنون ازسایت خوبتون فقط اگه زحمتی نیست برنامه های گوشی رو بیشتر کنید.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad mehdi
۱۸:۰۶ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
با توجه به ماه محرم برنامه هایی مرتبط با این ماه در سایت قرار دهید. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۳:۴۰ ۰۵ آبان ۱۳۹۳
یاشاسین قارداشلار
United States of America
حمید
۱۰:۱۹ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
امیدوارم خدا به شما عمر با عزت و طولانی عنایت فرماید و در پناه خداوند متعال باشید .
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi fotouhi
۱۳:۲۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
خیلی عالیه ممنونم از همتون
Iran (Islamic Republic of)
راننده ترانزيت
۰۱:۰۳ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
اجرتون با ارباب بی کفن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۰:۵۶ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
خیلی عالی
Iran (Islamic Republic of)
محمدعلی
۱۲:۱۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
سلام خیلی ممنون از برنامه های خوبتون اجرتون با خدا
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۱۵:۳۹ ۲۷ شهريور ۱۳۹۳
ممنون از زحماتتون كاش ازاين سايت ها زياد بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
مرسی خیلی باهش حال کردم
United States of America
حسین
۱۱:۲۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۳
بسیارعالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۳ مرداد ۱۳۹۳
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
سید بدر
۰۱:۲۹ ۱۱ تير ۱۳۹۳
خسته نباشید ااجرتان باخدا.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۱:۱۰ ۱۰ تير ۱۳۹۳
اقا عالی بود در حد لالیگا
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۳:۳۴ ۰۲ تير ۱۳۹۳
خدا قوت عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۸ ۰۲ تير ۱۳۹۳
سلام با تشكر از گذاشتن نرم افزارهاي متنوع مخصوصا مذهبي خسته نباشيد اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
علي
۲۰:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۳۹۳
لطفا نحوه نصب نرم افزار بر روي گوشي اندرويد را هم توضيح بديد . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
vahid
۰۸:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
خیلی خوب بود ازتون ممنونم خیلی وقت بود دنبال این برنامه میگشتم
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۵:۲۱ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا لذت بردم اجرتان با خدا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۱۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
واقعا عالیه
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۲۱:۳۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
سلام از این بهتر نمی شه؛عالیه
Iran (Islamic Republic of)
داود محمدي
۱۲:۱۸ ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
اجرتون با حضرت زهرا(س)
خدا خيرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
یا مهدی
۱۸:۱۸ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشی
می خواستم بدونم این نرم افزار ها رایگان هستند یا شما برای دانلود رایگان قرار داده اید در این صورت ایا دانلود انها اشکال شرعی دارد؟ خواهش می کنم جواب من زود بدید چون خیلی دوست دارم از انها استفاده کنم.
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۲:۰۱ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
باسلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
صفحه فوق العاده ایی دارین
ممنونم
اجرتون با خدا .
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
سعید اسما عیل زاده
۱۰:۵۲ ۲۷ آبان ۱۳۹۲
خدا قوت
انشاالله به حق حضرت عباس خدا به شما خیر دهد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۸ ۰۶ آبان ۱۳۹۲
دمتون گرم عالیه
Singapore
ساجد
۰۱:۲۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
واقعا مرسی دارین.خداقوت
-
محسن
۱۰:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خسته نباشید . لطفا نرم افزار ایرانی قرآن من به همراه صوت های این نرم افزار رو بذارین . با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۱۰:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
ماشااللاه
Iran (Islamic Republic of)
سودابه
۱۰:۰۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
میشه در مورد نصب نرم افزار هلو برای گوشی های اندرویدی راهنمایی کنید.هر کار می کنم موفق به نصب نمی شم.مرسی زیاد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۰۲ ۳۱ شهريور ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه خیلی عالیه لظفا بیشتر نرم افزار های مذهبی قرار بدید
Iran (Islamic Republic of)
MANAM
۱۳:۱۴ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
میشه واسه اندروید هم نرم افزار قبله نما رو بزارید
Kazakhstan
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام بعضی از نرم افزارهاتون رو نمی تونم باز کنم
Iran (Islamic Republic of)
MANAM
۱۵:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
راس میگه بر منم اینطوریه
Kazakhstan
سحر
۱۱:۰۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
سلام اندروید چیه واز کجا بدانم گوشیم اندروید داره گوشیم سامسونگه
باتشکر
Kazakhstan
سحر
۱۱:۰۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۲
اندرویدچیه وازگجابدانم گوشیم اندروید دارد؟
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
salam
۰۹:۴۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
mr30
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۴۵ ۲۲ مرداد ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید واقعا خیلی خوب کار کردین اجر تون با خدا .
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۱۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
خیلی ممنون عالی بود
Puerto Rico
عليرضا عزيزي فرا
۱۲:۱۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
با سلام و صلوات بر محمد و ال محمد
ضمن ارزوي قبولي طاعات و عبادات شما عزيزان از خدمات مفيد و سودمندي كه در اختيار عموم مردم قرار دادين تشكر ميكنم***بي شك شما عزيزان نيز در ثواب بردن از هر اسفاده كننده از خدمات مذهبي سهيم هستيد***خوشا به سعادت شما خبرنگاران عزيز جوان***اجرتون با امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
محمدمجد
۱۳:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۳:۱۶ ۲۳ تير ۱۳۹۲
سلام من سیستم عامل گوشیم جاواهست چرا هرکدوم از نرم افزارهای جاوا رو که دانلود میکنم گوشی من پشتیبانیش نمیکنه؟ممنون میشم من راراهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۲:۲۷ ۲۱ تير ۱۳۹۲
سلام میشه دقیقا بهم بگید بعد از دانلود کردن روی سیستم کامپیوتر چطوری میتونم نرم افزارها رو به موبایلم انتقال بدم مراحل کار رو نمیدونم لطفا دقیقا راهنماییم کنید
یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۹:۵۰ ۲۱ تير ۱۳۹۲
چرا نرم افزار براي كامپيوتر كم گذاشتيد
Iran (Islamic Republic of)
شهریار
۰۱:۴۵ ۲۱ تير ۱۳۹۲
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرضا
۱۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۲
در این ماه عزیر حتماً دعایتان می کنم.
نرم افزار پلیر مذهبی عالی است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۲
نرم افزار هاي سمين رو زياد کنيد
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۰۶:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۲
فوق العاده اید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۲
واقعا عالي بود
دمتون جيليز بيليز
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۸:۴۴ ۱۸ تير ۱۳۹۲
باسلام .واقعا خليلي عالي بود .لطفا نرم افرازهاي ديگر مذهبي درسايت خودتا بگذاريد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۸ تير ۱۳۹۲
لطفا بازی و نرم افزار های جاوا را بیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۲
یا قاضی الحاجات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ تير ۱۳۹۲
دستتون درد نكنه
برجمال مهدي صلوات
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۰۶ ۱۶ تير ۱۳۹۲
چرا برنامه برای جاوا و ویندوز 7 خیلی کم هست شما یک کاری می کنید که مردم بروند گوشی هوشمند و دارای برنامه اندروید بخرند
Iran (Islamic Republic of)
تقی
۰۹:۲۳ ۱۶ تير ۱۳۹۲
اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۳۷ ۱۶ تير ۱۳۹۲
سلام نرم افزار برای کامپیوتر و تلفن همراه جاوا مثل غرر الحکم و کتب مذهبی رساله نرم افزارهای متن با صوت ادعیه بگذارید با تشکر خدا قوت یا علی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۲۷ ۱۵ تير ۱۳۹۲
جای تشکر داره بنظر من وقتی دشمن تمام قد وارد صحنه شده دوستداران اهل بیت هم باید با امکانات در دسترس تلاش خود را مضاعف کنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۲
سلام
بابا دس خوش (كارتون درسته )
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل عزيزي
۲۰:۳۶ ۱۵ تير ۱۳۹۲
با سلام و تشكر از امكانات ارزنده و مفيد نرم افزاري شما****از شما خواهشمند است نرم افزارهاي قران براي گوشي هاي جاوا را در سايت قرار دهيد...با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۴ ۱۵ تير ۱۳۹۲
يا علي
خيلي ممنون عاليه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ تير ۱۳۹۲
لطفا مفاتیح الجنان برای اندروید بزارید ممنون از نرم افزاراتون
Iran (Islamic Republic of)
حبيب
۰۸:۱۱ ۱۵ تير ۱۳۹۲
خدا قوت ، براي گوشي هاي جاوا نرم افزار بيشتري ارائه بدهيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۱۵ تير ۱۳۹۲
اجرتون با امام زمان (عج) . موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
hafez
۲۲:۲۵ ۱۴ تير ۱۳۹۲
سلام ذکر را دانلود کردم واجرا شد ولی ترجمه ایه ها انگلیسی است مرا راهنمایی کند تافارسی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۱۴ تير ۱۳۹۲
ممنون. فقط برای رایانه ها هم نرم افزار بزارید
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۲۱:۳۸ ۱۴ تير ۱۳۹۲
در اين پست براي رايانه هم گذاشته بوديم!
Iran (Islamic Republic of)
اميرحسين
۲۱:۲۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
بابا چرا نرم افزارها رو به صورت رار ميزاررد آخه ما كه وين رار نداريم از فشرده سازي خارجش كنيم.
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۶:۲۸ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
برو دانلود کن
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۲۰:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
عالی بود لطفا نرم افزار ها ی بیشتری را در سایت بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
سید حسین
۱۵:۲۶ ۱۴ تير ۱۳۹۲
با تشکر از زحمات شما-منتظر نرم افزارهای جدید هستیم
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۰۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
ممنون خدا به شما اجر جزيل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۴ تير ۱۳۹۲
دستون درد نکنه که برای جاواهم گذاشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
از همتون متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۴ تير ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار های کوچیک بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۲
لطفا نرم افزار های کوچیک بزارید
Iran (Islamic Republic of)
mabt
۱۱:۱۰ ۱۴ تير ۱۳۹۲
سلام انشاءالله هرچی بخوایدخدابهتون بده
فوق العاده بود
مثل همیشه.......
Iran (Islamic Republic of)
داود سرخه
۱۰:۰۹ ۱۴ تير ۱۳۹۲
خیلی ممنون دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
داود سرخه
۱۰:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۲
خیلی ممنون دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۱۴ تير ۱۳۹۲
واقعا عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۰۳:۵۷ ۱۴ تير ۱۳۹۲
عالیه خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۰۳:۱۳ ۱۴ تير ۱۳۹۲
خدا خیرتون بده
United States of America
smjm
۰۲:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۲
natoonestam dl konam linka kharabe?
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۲:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۲
كدام نرم افزار؟
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۱:۱۳ ۱۴ تير ۱۳۹۲
چرا هیچوقت برای گوشی های آی فون(ios)نرم افزار مذهبی نمیگزارین روی سایت.
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۱۶:۲۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۲
به تو چه
Iran (Islamic Republic of)
نسرین
۰۱:۰۹ ۱۴ تير ۱۳۹۲
چرا هیچوقت برای گوشی های آی فون(ios)نرم افزار مذهبی نمیگزارین روی سایت.
Iran (Islamic Republic of)
سعید شاهرخی
۰۰:۰۱ ۱۴ تير ۱۳۹۲
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۲۳:۲۲ ۱۳ تير ۱۳۹۲
واقعا دمتون گرم.حتما یادم میمونه که توی وقت سحر دعاتون کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۳ تير ۱۳۹۲
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۲
دستتون درد نکنه واقعا لازم داشتم
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۱:۴۳ ۱۳ تير ۱۳۹۲
نرم افزارهای بیشتری برتی کامپیتربگذارید
مثل دانلودزیارت های مشهوربانواهای مختلف مداحان اهل بیت (ع)
بازم تشکراززحماتی که برای این مملکت می کشید.
امیدوارم هرکجاکه هستید سربلندباشید.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۱:۳۸ ۱۳ تير ۱۳۹۲
در پناه خداوند رحمان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۱ ۱۳ تير ۱۳۹۲
خدا خیرتون بده ، اگر لطف کنید برای رایانهایی که سیستم عاملشون ویندوز 8 هست نرم افزار قرآنی تو سایتتون قرار بدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۱ ۱۴ تير ۱۳۹۲
نرم افزاری که برای ویندوز 7 گذاشته شده در ویندوز 8 هم به خوبی نصب و اجرا میشه!
۱۲