مهمترین عناوین بین الملل

مهمترین عناوین روز گذشته به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
روزنامه "زمان" چاپ ترکيه در سرمقاله تحليلي جديد خود با اشاره به اخباري که از سوي رسانه هاي غربي طي ماههاي اخير پيرامون عادي سازي روابط ترکيه با رژيم صهيونيستي منتشر شده بود اين موضوع در عمل به تحقق نخواهد پيوست.
پايگاه خبري ترکيه آناليست در مقاله جديدي تحت عنوان "ترکيه چگونه تحريم هاي وضع شده عليه ايران را دور خواهد زد؟"‌ به دولت اوباما توصيه مي کند تا مرتکب حماقت اعمال مجازات ترکيه به دليل خريد نفت از ايران نشود چرا که اين موضوع سبب خدشه وارد شدن بر روابط واشنگتن – آنکارا خواهد شد.
"ريچارد سيلوراشتاين" روزنامه نگار یهودی آمریکایی در مقاله‌اي تحت عنوان "دروغ‌هايي که رژيم صهيونيستي در مورد برنامه تسليحاتي خود مي‌گويد" با اذعان به اهداف نظامي و تسليحاتي برنامه هسته‌اي رژيم صهيونيستي به رويکرد رياکارانه اين رژيم در قبال برنامه هسته‌اي کشورمان پرداخته است.
"کيت اليسون" و "جيم مک درموت" دو تن از نمايندگان آمريکايي در مقاله اي که در پايگاه تحليلي "پوليتيکو" منتشر کرده اند به دولت اوباماتوصيه کرده اند که در پي انتخاب "حسن روحاني" بعنوان رييس جمهور منتخب در رويکرد خود نسبت به جمهوري اسلامي ايران تجديدنظر اعمال نمايند.
گروهي از تروريستها سحرگاه امروز قصد داشتند به ساختمان گارد جمهوري در قاهره حمله کنند.
فلسطینی ها تأکید دارند که شبکه العالم واقعیتهای سرزمین فلسطین را منعکس می کند.
انفجار بمب در مسير اتوبوس حامل کارگران يکي از کارخانه ها در حمص شماري کشته و زخمي برجاي گذاشت.
روزنامه السفير لبنان از سخنراني امروز بشار اسد رئيس جمهور سوريه در جمع رهبران حزب بعث اين كشور خبر داد.
رسانه هاي سوريه از انفجار خودروي بمب گذاري شده در منطقه الحضاره شهر حمص سوريه خبر دادند.
منابع خبري دقايقي پيش از تغيير كامل كادر رهبري حزب بعث در سوريه خبر دادند.
"آن اردمن" در مقاله اي تحت عنوان "ايران: تقاطع کل تاريخ جهان، کشوري با مناظرزيبا" با اذعان به سياه نمايي و دروغ پردازي هاي رسانه هاي غربي در مورد کشورمان ايران به زيبايي و طراوات ايران و ايراني اشاره مي کند.
پایگاه خبری الحقیقه به نقل از مقامات نظامی سوریه از اصابت دست کم 5 موشک به مرکز تحقیقاتی لاذقیه واقع در روستای السامیه این شهر در هفته اخیر خبر داد .



برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار