اميري‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصويب قوانين از سوي مجلس در پويايي احزاب موثر است/ شکل‌گيري احزاب فراگير در کشور امکان‌پذير است

دبيرکل جمعيت وعاظ ولايي کشور گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تصويب قوانين مربوط به احزاب مي‌توانند ضمن رسيدگي و نظارت هرچه بيشتر در جهت پيشبرد برنامه‌هاي سياسي کشور گام بردارند و در اين صورت شکل‌گيري احزاب فراگير در کشور امکان‌پذير است.

عباس اميري‌فر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نقش و فعاليت احزاب سياسي در کشور اظهار داشت: احزاب به شکل تشکيلاتي و مشاوره‌اي براي پيشبرد اهداف و تداوم حماسه سياسي در کشور مي‌توانند به صورت اجرايي فعاليت کنند.

وي با بيان اينکه جريانات سياسي بايد به صورت تشکيلاتي، نقش احزاب را در جامعه پررنگ کنند، تصريح کرد: تمامي جريانات و احزاب سياسي با مشارکت و ارائه برنامه‌هايي مدون در عرصه‌هاي مختلف به رئيس‌جمهور منتخب مي‌توانند در حل مشکلات جامعه به ايفاي نقش بپردازند تا از اين طريق شاهد پويايي هرچه‌ بيشتر فعاليت‌هاي سياسي از سوي جريانات و احزاب در کشور باشيم.

دبيرکل جمعيت وعاظ ولايي کشور ادامه داد: "حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني" براي پيشبرد شعارهاي انتخاباتي خود، مي‌تواند چارچوب‌ها و برنامه‌هاي خود را ارائه دهد و براي نحوه اجراي آنها از تشکيلات و احزاب سياسي کمک بگيرد تا مسئولان سياسي و احزاب در حل مشکلات اقتصادي، اجتماعي، سياسي براساس برنامه‌هاي مدون در کوتاه مدت و بلندمدت به ايفاي نقش بپردازند.

اميري‌فر در ادامه به تشکيل احزاب سياسي به صورت فراگير در کشور اشاره و تصريح کرد: اين امر مي‌تواند در کشور محقق شود به شرطي که نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و دولت منتخب با ارائه قوانيني مدون نقش نظارتي بيشتري را بر فعاليت حزب‌هاي سياسي مختلف در کشور ايفا کنند.

دبيرکل جمعيت وعاظ ولايي کشور خاطرنشان کرد: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با تصويب قوانين مربوط به احزاب مي‌توانند با رسيدگي و نظارت هرچه بيشتر در پيشبرد برنامه‌هاي سياسي کشور گام بردارند و حتي اين مسئله را بعد از تصويب قوانين مشخص کنند و آن را در رديف بودجه کشوري قرار دهند تا احزاب فقط در هنگام انتخابات به ايفاي نقش به صورت فعال و پويا نپردازند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جریانات ، احزاب ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار