ثروتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت تاکنون گزارش برنامه پنچم توسعه را ارائه نداده است/ زمان ارائه گزارش سه ماهه دولت از بودجه

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اکنون که سه سال از مدت برنامه پنجم توسعه گذشته، هیچگاه رئیس‌جمهور در هنگام تحویل بودجه سالانه گزارش نحوه اجرای برنامه توسعه‌ای را به مجلس نداده است.

موسی‌الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره گزارش‌های بودجه‌ای و برنامه‌ای دولت اظهار داشت: در حال حاضر سه سال از آغاز عملیاتی‌شدن برنامه پنجم توسعه می‌گذرد ولي تاکنون دولت گزارشی از انجام این برنامه ارائه نداده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: روسای دولت باید گزارش سالانه، نحوه عملیاتی‌شدن برنامه‌های توسعه‌ای را در ضمن تقدیم بودجه به مجلس منعکس کنند.

وی گفت: اکنون که سه سال از مدت برنامه پنجم توسعه گذشته، هیچگاه رئیس‌جمهور در هنگام تحویل بودجه سالانه گزارش نحوه اجرای برنامه توسعه‌ای را به مجلس نداده است.

ثروتی همچنین با اشاره به گزارش‌های سه‌ماهه دولت از بودجه و برنامه توسعه پنجم اظهار داشت: علاوه بر گزارش‌های سالانه از برنامه‌های توسعه‌ای دولت موظف است گزارش‌های سه ماهه از این برنامه‌ها نیز ارائه دهد که تاکنون این اقدام را انجام نداده است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: همچنین اکنون زمان ارائه گزارش سه ماهه دولت از نحوه اجرای بودجه سال 92 نیز هست و دولت باید ظرف مدت قانونی این گزارش را به مجلس تقدیم کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گزارش ، برنامه ، پنجم ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار