بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توطئه‌های رژیم صهیونیستی نمی‌تواند اتحاد لبنان را برهم بزند/ تقویت مقاوت در پی حمله به بیروت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حمله به جنوب بیروت کار رژیم صهیونیستی است، گفت: موضع‌گیری به موقع حزب‌الله نشان داد که این توطئه‌ها به هیچ وجه نمی‌توانداتحاد و یکپارپگی جامعه لبنان را برهم بزند.

علاء‌الدین بروجردی نماینده بروجرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انفجار اخیرترویستی در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت در لبنان گفت: بدون تردید انفجاری که در منطقه ضاحیه بیروت اتفاق افتاد کار رژیم صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی همواره در صدد ایجاد بحران در منطقه از جمله لبنان است تا به نا امنی دامن بزند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: اخیرا امریکا نیز به آنها کمک می‌کند این تا به این ناامنی‌ها دامن زده شود.

بروجردی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده ملت ایران این جنایت را به شدت محکوم می‌کنم و رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی این جنایت باشد‌.

نماینده بروجرد با بیان اینکه ملت لبنان از هوشمندی بالای برخوردارند، تصریح کرد: موضع‌گیری به موقع حزب‌الله نشان داد که این توطئه‌ها به هیچ وجه نمی‌توانداتحاد و یکپارپگی جامعه لبنان را برهم بزند.

وی تاکید کرد: حمله اخیر به جنوب بیروت نه تنها تاثیری در اراده حزب‌الله ندارد بلکه مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را تقویت می‌کند.

انتهای‌پیام/‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار