مولايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت "اعتدال" جاي راديکال‌ها و افراط‌گرايان نخواهد بود

"مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي" گفت: رئيس‌جمهور منتخب براي عمل به شعار اعتدال‌گرايي قطعا تمام جوانب را خواهد سنجيد و از ورود اشخاص راديکالي و افراطي به دولت ممانعت خواهد کرد.

مصطفي مولايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اعتدالگرايي را به معناي پرهيز از افراط و تفريط در زمينه‌هاي مختلف تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي‌هاي پيش‌رو دانست و اظهار داشت: اگر اشخاص مسئول در جايگاه‌هاي خود از تندروي و حاشيه پردازي‌ها پرهيز کنند، مسلما اعتدال‌گرايي عملي خواهد شد.
 
اين فعال دانشجويي با تاکيد براينکه در کشور پهناور ما طيف‌هاي مختلفي از گروه‌هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي با ديدگاه‌هاي مختلف وجود دارد، تصريح کرد: رئيس‌جمهور منتخب براي عمل به شعار اعتدال‌گرايي قطعا تمام جوانب را خواهد سنجيد و با پالايش نظرات افراد مختلف، اشخاص راديکالي و افراطي را از ورود به دولت منع خواهد کرد.
 
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي خاطر نشان کرد: دولت منتخب به منظور کارآمدتر کردن دولت از هرگونه رفتاري که موجب بروز حساسيت شود، پرهيز خواهد کرد تا اعتدالگرايي در افکار و شخصيت‌هاي مختلف کشوري شکل بگيرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار