بهرامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعه نيازمند به‌کارگيري علوم دانشگاهي در مديريت شهري است

"دبير کل جمعيت حاميان عدالت اسلامي" گفت: دانشگاه‌هاي ما امروز به پيشرفت‌هاي قابل توجهی در زمينه‌هاي مهندسي ترافيک دست پيدا کرده‌اند، که بايد با تبديل نتايج تحقيقات دانشگاهيان از حالت تئوريک به عملياتي کمکي به شوراهاي شهر در حل مشکلات کلان شهري باشد.

محمدابراهيم بهرامي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با تاکيد براينکه بايد مشکلات شهري را با راه‌حل‌هاي بومي مرتفع ساخت، اظهار داشت: معضلات شهري را تنها با استفاده از مباحث و راه‌حل‌هاي بومي فرهنگي، اجتماعي موجود در دانشگاه‌ها مي‌توان حل کرد.
 
اين فعال دانشجويي افزود: دانشگاه‌هاي ما امروزه به پيشرفت‌هاي قابل توجهی در زمينه‌هاي مهندسي ترافيک دست پیدا کرده‌اند که بايد نتايج تحقيقات دانشگاهي از حالت تئوريک به عملياتي تبديل شود، تا کمکي به شوراهاي شهري به منظور حل مشکلات کلان شهري باشد.
 
بهرامي تشکيل يک کارگروه مشترک ميان شوراهاي شهر و دانشگاه را در هر شهري، راه‌حلي براي معضلات دانست و گفت: برگزاری یک جلسه در هر فصل با حضور نخبگان در دانشگاه‌ها توسط شورای شهر تاثیرگذار خواهد بود، اما در ابتداي اين امر با اخذ مصوبه‌اي از شوراي شهر به وسیله دانشگاهیان  لازم الاجرایی خروجي‌هاي اين کارگروه و جلسات تضمین خواهد شد.

دبير کل جمعيت حاميان عدالت اسلامي با تاکيد براينکه بايد براي برقراري تعامل ميان شوراهاي شهري و دانشگاهيان به دنبال راه‌حل‌هايي با قابليت اجرا بود، خاطرنشان کرد: با ايجاد فراکسيوني از دانشگاهيان می‌توان در تصميم‌گيري‌هاي کلان شوراي شهر تاثيرگذار بود، همچنين  یک مجمع دانشگاهي در تعامل میان شوراي شهر بااعضاي دانشگاهيان تشکيل داد که لازمه آن تنظيم مصوباتي قابل اجرا در تمام شوراها است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، شورا ، شهر ، تشکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار