اشرفي‌اصفهاني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تنها فعاليت حزبي من در حزب "جمهوري اسلامي"/ مايل به همكاري در حزب فراگير اصلاح‌طلبان هستم

يک فعال سياسي اصلاح‌طب گفت: تنها فعاليت حزبي من در حزب جمهوري اسلامي و همکاري با بزرگان سياسي کشور بود، اما در صورت تشكيل حزب فراگير قطعا به فعاليت و همکاري در چنين حزبي خواهم پرداخت.

"حجت‌الاسلام محمد اشرفي اصفهاني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره نحوه فعاليت احزاب در ايران اظهار داشت:  چگونگي فعاليت احزاب در قانون اساسي، وزارت کشور و کميسيون ماده 10 احزاب به طور مشخص ذکر شده است.

وي افزود: هر کشوري براي موفقيت خود نيازمند تشکيل احزاب بر مبناي سوابق، تعهد، تخصص و تجربه افراد است تا در زمان انتخابات گزينه‌هاي اصلح خود را به مردم معرفي کند.

اين فعال سياسي با اشاره به روي کار آمدن دولت تدبير و اميد در کشور، خاطرنشان کرد: اميدواريم در دولت کنوني موفق به تشکيل حزب فراگير بر مبناي تخصص و تعهد در جناح هاي مختلف سياسي باشيم تا از اين طريق آرمان‌ها و اهداف فعالان سياسي در قالب حزب محقق شود.

وي ادامه داد: تشکيل حزب فراگير منوط به کمک‌هاي فکري، فرهنگي، مالي و سياسي دولت به احزاب است تا بتوانند از اين طريق با استفاده از اشخاص علاقمند و متعهد، بدون در نظر گرفتن احساسات شخصي، در جهت آرمان‌ها گام برداريم.

اين فعال سياسي اصلاح‌طلب بيان داشت: تشکيل حزب فراگير صددرصد با حمايت‌ها و پيگيري‌هاي نمايندگان،‌ دستگاه‌هاي اجرايي و فعالان سياسي در کشور در آينده‌اي نزديک امکان‌پذير است.

"حجت‌الاسلام اشرفي‌اصفهاني" به فعاليت خود در حزب "جمهوري اسلامي" در اوايل انقلاب اسلامي اشاره و تصريح کرد: تنها فعاليت حزبي من در حزب مذکور و همکاري با بزرگان سياسي کشور بود، اما در صورت تشكيل حزب فراگير  قطعا به فعاليت و همکاري در چنين حزبي خواهم پرداخت.

گفتني است؛اشرفی اصفهانی، فرزند شهید آیت الله اشرفی‌اصفهانی در جریان تحصن روحانیون و علما در مسجد دانشگاه تهران در سال 57 برای بازگشایی فرودگاه مهرآباد و بازگشت امام (ره) حضور داشته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: حزب ، فراگیر ، ایران ، کمیسون ، احزاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار