پس از بازی مقابل استقلال ؛

مایلی کهن:برتر میدان ، ما بودیم/ قاضی را تجربه به گل رساند

سرمربی صبا گفت : مقابل استقلال بازی را خوب آغاز کردیم اما قاضی با تجربه‌ای که داشت توانست در موقعیتی که گلزنی هم نبود به گل برسد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران محمد مایلی‌کهن پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت:  در مجموع تیم ما بازی قابل قبولی انجام  داد. اما قاضی با تجربه‌ای که داشت توانست  به گل برسد.
 
وی افزود : در نیمه دوم ما بیشتر صاحب توپ بودیم و موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم ولی پنالتی  هم از دست دادیم.  یکی دو بازیکن 20 ساله ما اولین بار در لیگ برتر بازی کردند و در نیمه دوم هم یکی دو بازیکن جوان به میدان فرستادم.

وی ادامه داد:  روزبه چشمی مقابل بازیکنانی  مثل نکونام و حیدری بازی می‌کرد که همه آنها سابقه تیم ملی دارند.

مایلی کهن در مورد عصبانیت رضا عنایتی گفت: او در مجموع همین است اما مهربان است بعد از دست دادن پنالتی طبیعی است ناراحت شود اما عنایتی عصبانی نبود.

سرمربی صبا در مورد اینکه تیمش در خط حمله فرصتهای گلزنی زیادی از دست می دهد گفت: فقط چهار بازی گذشته و قبول دارم ضعف‌هایی داریم زدن سه گل در چهار بازی آمار خوبی نیست.
 
وی افزود : حسینی را به جای عنایتی به میدان فرستادیم که عملکرد خوبی داشت و باید به بازیکنان فرصت داد. عقیده ما این بود که با حضور امرایی وحسینی بتوانیم نتیجه را تغییر دهیم اما این اتفاق رخ نداد.

برچسب ها: میلی ، کهن ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار